4.5.18

Σε 40 τετραγωνικά!...

Λάκης ΛαζόπουλοςΒγήκε σε εβδομαδιαίο περιοδικό ο Λάκης Λαζόπουλος και είπε «μένω σε 40 τ.μ. σπίτι». Και μετά διευκρίνισε:

«Οταν λέω ότι...
μένω στα 40 τετραγωνικά, εννοώ ότι ο χώρος που εγώ χρησιμοποιώ είναι τόσος. Το ρήμα δεν είναι “έχω”, είναι “μένω”. Εγώ τα ελληνικά μου έχω μάθει να τα προσέχω, γιατί είμαι συγγραφέας» και συνέχισε λέγοντας πως έχει και ένα μεγάλο σπίτι στην Πάρο και στη Σέριφο κ.λπ.

Κύριε Λαζόπουλε, όταν λέμε «μένω σε ένα σπίτι τόσα τετραγωνικά» όλοι καταλαβαίνουμε ότι τόσο μεγάλο είναι το σπίτι. «Κινούμαι σε έναν χώρο» να το καταλάβω, αλλά «μένω»; Τι να πω; Μάλλον δεν είναι καλά τα ελληνικά μου.

Σε λίγο θα ξεχάσουμε και όσα ξέραμε. Και μετά τα βάζουμε με τα ελληνικά του Ζουράρι!

ΝΟ.ΡΑ.

Από τη στήλη Παρασκήνια

efsyn.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: