31.1.18

«Κι εγώ θα ήθελα να ήμουν η Σίντι Κρόφορντ»...

Η Ντόρα Μπακογιάννη αδειάζει τον Αδωνι που δεν θέλει τον όρο Μακεδονία...

Συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό Action24 και τον Γιώργο Κουβαρά έδωσε η πρώην Υπουργός Εξωτερικών και βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη.

Η...

Ντόρα Μπακογιάννη υπεραμύνθηκε της σύνθετης ονομασία erga omnes αλλά εφόσον υπάρξουν αλλαγές σε όλα τα άλλα -Σύνταγμα ΠΓΔΜ, αλυτρωτισμός κ.λπ.
«Σύνθετη ονομασία που εμπεριέχει το όνομα ‘Μακεδονία’ υπό την προϋπόθεση ότι θα υλοποιηθούν όλα τα υπόλοιπα. Όποτε και να ψάξετε δηλώσεις δικές μου από το 1990 μέχρι σήμερα, λέω την ίδια κουβέντα», δήλωσε η Ντόρα Μπακογιάννη.

Προειδοποίησε δε πως «εάν το FYROM αλλλάξει με άλλο όνομα και η κατάσταση παραμείνει ως έχει, έχουμε υποστεί εθνική ήττα», είπε.

Ερωτηθείσα για την άποψη στελεχών της Νέας Δημοκρατίας, τα οποία λένε «όχι» σε οποιαδήποτε πρόταση εμπεριέχει τον όρο «Μακεδονία» η Ντόρα Μπακογιάννη απάντησε:  «Και εγώ θα ήθελα να ήμουν η Σίντι Κρόφορντ, ειλικρινά…»...





πηγη: topontiki.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: