21.1.18

Η Μεγαλοοικονόμου και οι... εξωγήινοι...



 To πεπρωμένο (φυγείν αδύνατον). Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε η Θεοδώρα Μεγαλοοιοκονόμου, όταν ο Γ. Αυτιάς την ρώτησε γιατί είπε "Ναι" τελικά στον Τσίπρα. 
H μεταγραφή στον ΣΥΡΙΖΑ, ήταν τυχαία, είπε. Και...
πρόσθεσε:
Εχω μάθει στην ζωή μου, πως,  η ζωή αλλάζει, κάνει κύκλους. Δεν ξέρεις αν το βράδυ θα κοιμηθείς και το πρωί θα σηκωθείς.
Υπάρχουν τόσα πολλά απρόσμενα που κανείς δεν μπορεί να προϋπολογίσει τι θα γίνει στην εξέλιξη της ζωής του. Χάρηκα, και άλλαξε ενας κύκλος.

Και οι κουβέντα έφτασε στους... εξωγήινους...

"Κανένας δεν με έπεισε να πάω στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ο εαυτός μου. Eίχα φύγει από τον Λεβέντη 10 Ιουλίου", ανέφερε. Και η συνέχεια είχε μεγαλύτερο -μεταφυσικό τουλάχιστον- ενδιαφέρον:

Εγω είπα να την παραδώσω την έδρα και μου είπαν μην την παραδόσεις γιατί θα πάει στον κ. Καλλιάνο. Ε, τι άλλο να την έκανα, να την πήγαινα στο διάστημα, στους εξωγήινους?
 Οπότε την κράτησα κι ήμουν ανεξάρτητη... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: