22.11.17

O Mπακογιάννης εβγαλε στην φόρα τα κουσούρια του Κυριάκου...

Ο Κώστας Μπακογιάννης μιλάει για το μωρό, για τον Κουφοντίνα και απαντά «εάν έχει κάνει μπάφο»
...και απάντησε στην ερώτηση του τσολιά, «εάν έχει κάνει μπάφο».
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ...
Τα κουσούρια του Κυριάκου Μητσοτάκη  -κι όχι μόνο- αποκάλυψε ο Κώστας Μπακογιάννης στον τσολιά "Ελληνοφρένειας". "Ο Κυριάκος μερικές φορές παραείναι, αυτό που...
λέμε στο Καρπενήσι, "to the point", οτι τα παραλέει τα πράγματα...", είπε.
Και παραδέχτηκε, πως, έχει κάνει μπάφο.

 «Πώς είναι η ζωή με το μωρό το καινούριο;», ρώτησε αρχικά ο Τσολιάς τον Μπακογιάννη, με εκείνον να απαντάει: «Με λιγότερο ύπνο από ότι θα ήθελα». 
Διαβάστε παρακάτω ένα χαρακτηριστικό απόσπασμά από την... ατακαριστή συνέντευξή του:

Η γυναίκα σου η Σία Κοσιώνη τι νανουρίσματα του λέει για να κοιμηθεί; Δελτία ειδήσεων και τέτοια ή αυτά που ξέρουμε όλοι;  

«Μην ξεχνάς ότι έχουμε μια ανησυχία για αυτό το παιδί. Επειδή τον είχε η Σία στην κοιλιά για όλους αυτούς τους μήνες που έλεγε δελτίο, σκέψου τι έχει ακούσει αυτό το παιδί»! 

Θα γίνει πρωθυπουργός ο Κυριάκος;

Εννοείται και πιστεύω ότι θα γίνει και πολύ καλός πρωθυπουργός.

Σου έχει γνωρίσει τον εξωγήινο που του μιλάει στον Υμηττό;

Τον εξωγήινο στον Υμηττό; Όχι δεν τον έχω γνωρίσει (γέλια)

Είσαι ο επόμενος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας;

Τι σχέση έχω εγώ με αυτό; Το επώνυμο είναι και δεν είναι εισιτήριο. Υπάρχουν άνθρωποι που σε βλέπουν θετικά και πολλοί που σε βλέπουν με δυσπιστία και λένε “Καλώς το σίχαμα”. Από μικρός προτιμώ να κάνω τη ζωή μου σαν να είμαι ο μπαμπάς του Παύλου παρά ο γιος του Παύλου. Είμαι τρελά υπερήφανος για την οικογένειά μου.

Μπάφο έχεις κάνει;

Ναι, Ναι λοιπόν είναι αλήθεια.

Κάνεις ακόμα;

Όχι

Στα οικογενειακά τραπέζια;

Έχω αισθανθεί μερικές φορές την ανάγκη! (γελώντας)

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: