23.8.17

Τίτλοι τέλους για Ρούνεϊ...

Τίτλοι τέλους για Ρούνεϊ από την Εθνική Αγγλίας
...από την Εθνική Αγγλίας...
Τίτλους τέλους στην τεράστια διαδρομή του (και) με τη φανέλα της...
εθνικής Αγγλίας έριξε ο Γουέιν Ρούνεϊ. 

Αν και βρισκόταν στα πλάνα του ομοσπονδιακού τεχνικού, Γκάρεθ Σάουθγκεϊτ, ο αρχηγός των «τριών λιονταριών» έκρινε ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για να τερματίσει την παρουσία του με το εθνόσημο.

Μια απόφαση που γνωστοποίησε με μια συγκινητική ανακοίνωση ο ίδιος και μέσω της οποίας αποχωρεί ως ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία του αγγλικού αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος, με 53 γκολ σε σύνολο 119 συμμετοχών. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση 

«Ήταν πολύ ωραίο που ο Γκάρεθ Σάουθγκεϊτ με κάλεσε μέσα στην εβδομάδα και μου είπε πως με θέλει πίσω στην εθνική για τα ματς που έρχονται. Το εκτίμησα. 

Ωστόσο, έχοντας σκεφτεί πάρα πολύ, είπα στον Γκάρεθ πως έχω αποφασίσει να αποσυρθώ για τα καλά από την εθνική. Είναι πραγματικά μια δύσκολη απόφαση, την οποία συζήτησα με την οικογένειά μου, τον προπονητή μου στην Έβερτον και όλους όσους είναι κοντά μου. 

Το να παίζω για την Αγγλία ήταν πάντα ιδιαίτερο για μένα. Κάθε φορά που αποτελούσα επιλογή είτε ως παίκτης είτε ως αρχηγός, την ένιωθα σαν ένα μοναδικό προνόμιο. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν στηρίξει και με έχουν βοηθήσει. Αλλά πιστεύω πως ήρθε η ώρα να αποχωρήσω. 

Το να αφήσω την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν μια δύσκολη απόφαση, αλλά ξέρω ότι έκανα το σωστό που επέστρεψα στο σπίτι μου, την Έβερτον. Τώρα θέλω να επικεντρώσω όλη μου την συγκέντρωση στο να την βοηθήσω να γίνει επιτυχημένη. 

Θα παραμένω πάντα θερμός υποστηρικτής της Αγγλίας. Το μόνο που με πειράζει είναι πως δεν έχω συμμετάσχει σε κανένα σύνολό της που να έχει επιτυχία στο ενεργητικό του. Ευελπιστώ ότι οι εκπληκτικοί παίκτες που φέρνει ο Γκάρεθ στην ομάδα θα μπορέσουν να ανεβάσουν τον πήχη, και επίσης ευελπιστώ πως η ομάδα θα στηριχθεί από όλους. 

Μια μέρα το όνειρο θα γίνει πραγματικότητα και ανυπομονώ να το ζήσω ως οπαδός - ή απ’ οποιαδήποτε θέση».

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: