31.5.17

Έτοιμος να αναλάβει τα χρέη του Mega o Ιβάν Σαββίδης...

Έτοιμος να αγοράσει το σύνολο των χρεών και να βγάλει όλα τα βάρη από το MEGA δήλωσε ο επιχειρηματίας και...
ένας εκ των μετόχων του καναλιού Ιβάν Σαββίδης.

«Είναι 98 εκατ. στις τράπεζες και άλλα 100 εκατ. σε άλλους δανειστές. Όποιοι έχουν αμφιβολία, ας μου δώσουν το δικαίωμα και τη δυνατότητα να δείξω αν μπορώ να το κάνω» είπε ο Ιβάν Σαββίδης και πρόσθεσε:

«Εγώ είμαι έτοιμος να δώσω το πρώτο ποσό, είναι 25 εκατομμύρια, αλλά υπάρχει συγκεκριμένος όρος. Από αυτά τα 25 εκατ. τα 8 εκατ. πρέπει να πάνε στην καταβολή των χρεών στους εργαζόμενους, ένα μέρος των χρημάτων πρέπει να πάει για να ξεκινήσει τη δουλειά το κανάλι, ενώ τα υπόλοιπα χρήματα πρέπει να πάνε στην τράπεζα, έτσι ώστε να μειωθεί ένα μέρος του βάρους των χρεών. Και έτσι, ώστε το MEGA, το οποίο τώρα πεθαίνει και ταυτόχρονα πληρώνει 9% για την εξυπηρέτηση των δανείων. Αν θα πάτε σε οποιοδήποτε τράπεζα θα πάρετε με 4% και 5% δάνειο, πώς μπορεί το MEGA να πληρώσει 9%; Δεν μπορεί. Και υπάρχει μόνο μία λύση, με γρήγορους ρυθμούς, να μειώσουμε το βάρος».

Τι είπε για ΔΟΛ

Ο κ. Σαββίδης, σε ερωτήσεις για το ΔΟΛ, έκανε λόγο για πρόθεση «πολιτικοποίησης» της διαδικασίας από κάποιους, ενώ κατήγγειλε ότι η εταιρεία που διενεργεί τον διαγωνισμό «δεν έχει εξασφαλίσει τη διαφάνεια» και την «απόλυτη μυστικότητα».

Έβαλε και κατά του όρου του διαγωνισμού, που προβλέπει την κατάθεση εγγυητικής επιστολής μόνο από ελληνικές τράπεζες και την πρόβλεψη εκφοράς γνώμης από τη δεκαπενταμελή επιτροπή για την εγγύηση και το ποσό της εγγύησης και τόνισε: «Και ήθελα να ρωτήσω, τα λεφτά που έρχονται από την Κύπρο μυρίζουν άσχημα; Είναι μια τρέλα. Και δυστυχώς αντιμετωπίζουμε αυτή την τρέλα».

«Εγώ έχω 20% του MEGA και θα προστατεύω τους υπαλλήλους, την εταιρεία και δεν θα επιτρέψω να την πτωχεύσουν. Αυτή είναι η άποψη του μετόχου του 20%. Και σαν μέτοχος της εταιρείας, είμαι έτοιμος να αναλάβω όλες τις οφειλές της εταιρείας» είπε ο Ιβάν Σαββίδης και πρόσθεσε:

«Για να μπορέσεις να διαχειριστής την εταιρεία πρέπει να είσαι απόλυτος ιδιοκτήτης»

«Για να μπορέσεις να διαχειριστείς την εταιρεία πρέπει να είσαι απόλυτος ιδιοκτήτης της εταιρείας. Και θέλω να δω πάρα πολύ, ποια θα είναι η μοίρα των οφειλών προς τις κρατικές τράπεζες. Και εάν θα τις διαγράψουν, θα απαιτήσω άμεσα, η ευρωπαϊκή κοινωνία να αξιολογήσει για ποιο λόγο στους παλιννοστούντες δεν πληρώνουν συντάξεις, ενώ στις κρατικές τράπεζες διαγράφουν τις οφειλές».

Ο κ. Σαββίδης αναφέρθηκε στα οικονομικά του καναλιού. «Το ΜEGA δεν κοστίζει τίποτε, εγώ έχω ξεκάθαρη άποψη επιχειρηματική» είπε ο κ. Σαββίδης και συνέχισε: «Οποιαδήποτε εταιρεία κοστίζει τόσο, όσο χρωστάει. Το MEGA έχει σήμερα διακόσια εκατομμύρια χρέη, και αυτά τα χρέη πρέπει να σκεφτούμε και όχι να σκεφτόμαστε το τι πρέπει να πληρώσουμε στους μετόχους, οι οποίοι έχουν το οδηγήσει στη χρεοκοπία. Το ίδιο έλεγα όταν πήγαινα στον ΠΑΟΚ. Εάν μέτοχοι της εταιρείας έχουν οδηγήσει την εταιρεία σε χρεοκοπία, η αξία των μετοχών τους είναι μηδέν. Η σχέση τους με την πολιτεία είναι δική τους υπόθεση» τόνισε ο κ. Σαββίδης.

Αναφερόμενος στα χρέη προς τους εργαζόμενους, σχολίασε: «Ποια είναι η κύρια αξία του καναλιού. Είναι άνθρωποι στους οποίους δεν πληρώνουν λεφτά. Εγώ πρότεινα να μην πληρώσουμε λεφτά στους μετόχους, να πληρώσουμε οφειλές στους υπαλλήλους, στο κράτους, χρωστάμε φόρους στις τράπεζες, γι' αυτό έχω κάνει προκαταρκτική πρόταση».

«Θέλω να πω τώρα επίσημα, επειδή έχουν αποφασίσει να πολιτικοποιήσουν αυτή τη διαδικασία, εγώ αντιλαμβάνομαι για ποιο λόγο εκνευρίζει ο Σαββίδης, εγώ είμαι ένας από σας…. με τα ίδια συνταγματικά δικαιώματα, με τα ίδια συναισθήματα, με την ίδια αγάπη σ' αυτό το λαό, αλλά με τη δικιά μου αντίληψη για τα πράγματα και δεν είναι έγκλημα όταν λέω ότι πρέπει να πληρώσουμε στους ανθρώπους τους μισθούς και δεν είναι έγκλημα όταν λέω ότι πρέπει να μειώσουμε το βάρος των χρεών» ανέφερε.

Ο κ. Σαββίδης αναφέρθηκε και στους λόγους του ενδιαφέροντος του για το κανάλι, λέγοντας ότι θέλει να τον ξυπνάει όπως η μητέρα του, σε ποντιακή διάλεκτο : «Ψυ ή' μ΄ σήκω πολλά μη κοιμάσαι» είπε ο κ. Σαββίδης και πρόσθεσε: «Και εγώ θέλω η ποντιακή ομιλία στο κεντρικό κανάλι να ξυπνάει τη χώρα. Ο καθένας ζει με τις δικές του αρρώστιες. Ο καθένας βγάζει, κερδίζει χρήματα για τους δικούς του στόχους. Κι εγώ έχω τους δικούς μου στόχους»...

Πηγή: ΑΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: