23.1.17

Ο Σφακιανάκης ετοιμάζει το ελληνικό CSI...


O Μανώλης Σφακιανάκης μιλώντας κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου τόνισε πως «υπηρέτησα με την καρδιά μου την ΕΛΑΣ. Πριν από...
22 χρόνια ξεκίνησα σε ένα μικρό γραφείο. Κανένας δεν πίστευε πως από τα καλώδια θα μπορούσαμε να φτάσουμε στο έγκλημα. Τελικά τους έκανα να πιστέψουν ότι το έγκλημα είναι και ηλεκτρονικό, αλλά και ότι υπάρχει».

Ο απόστρατος πλέον ανώτατος αξιωματικός  ανακοίνωσε την ίδρυση του ελληνικού ψηφιακού CSI. Αυτό θα δραστηροποιείται στο χώρο του διαδικτύου και θα ενημερώνει πολίτες, γονείς και παιδία για τους κινδύνους που ελλοχεύουν. Παράλληλα, το Ινστιτούτο θα παρέχει υπηρεσίες εκπαίδευσης σε επιστήμονες δωρεάν.

«Εγώ είμαι ο ιδρυτής αυτής της υπηρεσίας το 1995. Τότε ήμουν μόνος, τώρα έχω εσάς». Ο καρατομηθείς αξιωματικός, συνέχισε τις αναφορές του στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος λέγοντας ότι «δημιουργήθηκε μια ομάδα και χτίσαμε την Υπηρεσία. Μέχρι το 2009 ήμασταν τέσσερα άτομα. μας αποκαλούσαν "η υπηρεσία -ταξί". Τότε έκανα μια εισήγηση στον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη που ήταν τότε υπουργός και μου έστειλε το επιστημονικό προσωπικό που χρειαζόμασταν. Το Ηλεκτρονικό Έγκλημα έγινε πρότυπο σε όλη την Ευρώπη, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να είναι πρώτη σε πολλά προγράμματα». Συνεχίζοντας, ο κ.Σφακιανάκης, είπε ότι είναι χώρια από την υπηρεσία του, αλλά δεν έχει «κανένα παράπονο. Έγινα στρατηγός και έχω την υγεία μου. Ήρθε η ώρα μου να φύγω από την ΕΛΑΣ, δεν έχω κανένα θυμό. Προχωράω παρακάτω και κάνω έργο. Είχα πει ότι θα έκανα ένα Ινστιτούτο και το κάνω. Το Ινστιτούτο θα είναι στα αμερικανικά πρότυπα και θα υπηρετεί στα παιδιά μας κι ς. Ήδη είναι σε κυβερνητικά χέρια. Είδα τον αρχηγό τη ΕΛΑΣ σήμερα, και μου είπε ότι θέλει να συνεργαστούμε» είπε ο κ. Σφακιανάκης αναφορικά με την πορεία του στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος...

parapoliktika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: