16.9.16

Ο Γ. Κουρής λέει πολλά ονόματα...

''Οι απατεώνες Αθανασούλης, Γιαννίκος και Βαλσαμίδης αλλά και ο Λιαρέλης κατακλέψανε το κανάλι''...

Ο Γιώργος Κουρής δεν αφήνει τίποτα όρθιο στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής. Είπε:

«Ο Κώστας Μητσοτάκης με κορόιδεψε και μετά -όπως είχε πει δημόσια σε τηλεοπτική εκπομπή ο μακαρίτης ο Δημητροκάλης- ο Μητσοτάκης είχε απαγορεύσει στον...

Γερμίδη της ΕΤΕ και τον Βρανόπουλο της Ιονικής να μη μου δώσουν ποτέ  δάνειο. Καλέστε να σας τα πει και πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος».

«Ο Πάνος Παναγιωτόπουλος, ο δημοσιογράφος και πρώην υπουργός είχε φτιάξει το συμφωνητικό για τη μεταβίβαση των μετοχών μου, του ALTER, που ήταν συνέχεια του Καναλιού 29, στον Αθανασούλη και στον Γιαννίκο». «Ο Αθανασούλης έβγαλε δισεκατομμύρια από το Χρηματιστήριο και ο Ρέππας μου έλεγε ειρωνικά ότι "είδες που ο Σημίτης σας έδωσε τζάμπα χρηματοδότηση"».

«Ο Λαλιώτης με είχε παρακαλέσει να βάλω λεφτά και να φτιάξω το Κανάλι 29 για να υποστηρίξουμε τον Ανδρέα Παπανδρέου που το είχαν ρίξει».

«Ο Μάκης Γιομπαζολιάς, ο δημοσιογράφος, μου γνώρισε τον Αθανασούλη, που ήταν τότε διάσημος επιχειρηματίας»

«Ο Βαρδινογιάννης μου είχε πει ότι ο Γιαννίκος τον είχε κλέψει κι αυτόν στο STAR, αλλά ήξερε να κάνει τηλεόραση»

«Οι απατεώνες Αθανασούλης, Γιαννίκος και Βαλσαμίδης αλλά και ο Λιαρέλης κατακλέψανε το κανάλι, τους φόρους κ.λπ με υπερτιμολογήσεις και με είχαν διώξει από το Δ.Σ της εταιρείας».

«Οι λαδωμένοι δικαστικοί και ελεγκτές του ΣΔΟΕ το 2003 είχαν σταλεί από τον Σημίτη να με κλείσουν».

«Επί Χρηματιστηρίου το κανάλι το διεκδικούσε με 5 δισ. δρχ.και ο φίλος μου ο Μιχάλης Σάλλας με τον Περικλή Παναγόπουλο και τον Κώστα Αγγελόπουλο, αλλά και ο Πουλιάδης (της Πληροφορικής) μου έδινε 10 δισ. δρχ. Το ήθελαν για να τα πάρουν πολλαπλάσια από την εισαγωγή των μετοχών του καναλιού στο Χρηματιστήριο».

«Τα έχω πει όλα εδώ και χρόνια  σε εισαγγελείς του Αρείου Πάγου και στον οικονομικό εισαγγελέα κ. Πεπόνη»...


Δημήτρης Τρίμης, efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: