19.9.16

Αηδίες και ξεράσματα (πρωί πρωί)...

kampourakis-papadakisΔιάλογοι Παπαδάκη - Καμπουράκη, κακής ποιότητας με φτηνιάρικο χιούμορ...

Βίντεο...

Και καλά ο Καμπουράκης πονεμένος είναι, άνεργος είναι (όσο κι αν είναι βολεύεται με κάνα κατσικάκι και τσικουδιά από την Κρήτη όπως είπε) αλλά ο άλλος, ο Παπαδάκης, τι μεγαλόψυχος άνθρωπος και καλός συνάδελφος είναι! Και τι χιούμορ (άσε δε το εμπνευσμένο άσμα "Δημήτρη μου Δημήτρη μου το 'κλεισες το σπίτι μου", που έβαλε για να υποδεχτεί τον Καμπουράκη)!

Η...


ανάρτηση από το aixmi τα λέει όλα:

Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 Γιώργος Παπαδάκης στην έναρξη της πρώτης εκπομπής της σεζόν, υποδέχτηκε τον δημοσιογράφο του Mega Δημήτρη Καμπουράκη. Μάλιστα, κατά την παρουσίαση του Δημήτρη Καμπουράκη ακουγόταν το τραγούδι «Δημήτρη μου Δημήτρη μου, μου το ‘κλεισες το σπίτι μου» και ο Γιώργος Παπαδάκης αναφώνησε: «Σου το ‘κλεισα το σπίτι σου».

Ο Γιώργος Παπαδάκης σχολίασε: «Αισθάνομαι άσχημα που δεν είστε απέναντι. Όλα αυτά τα χρόνια σταθήκατε με αξιοπρέπεια και νομίζω και οι σχέσεις μας ήταν καλές».

«Τέλος εποχής, καινούργια πράγματα. Σηκώσανε ένα δίκαννο, ρίξανε μια μπαταριά, διαλύσαν το τηλεοπτικό τοπίο. Ποιο ήταν το θέμα; Να προστεθούν άλλοι 2.000 άνεργοι στο 1,5 εκατομμύριο;» σημείωσε ο Δημήτρης Καμπουράκης.

«Θέλω να χρησιμοποιήσεις το βήμα σαν να κάνεις εκπομπή. Θέλω να αισθανθείς σαν να κάνεις εκπομπή», προέτρεψε ο Γιώργος Παπαδάκης τον Δημήτρη Καμπουράκη.

Εκείνος, όμως, με μια ατάκα του προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Γιώργου Παπαδάκη που έστω και αστειευόμενος σηκώθηκε νευριασμένος από την καρέκλα: «Πλήρωσε ο Κυριακού 75 εκατομμύρια. Από πού θα τα βγάλει, από τη διαφήμιση; Θα σου κόψει το μισθουλάκο σου»....

Δείτε το βίντεο:


O Kαμπουράκης στον Παπαδάκη από Enikos_gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: