30.8.16

Δεν είμαι δικηγόρος του Μαρινάκη. Είμαι του Κοντομηνά...

Επιβεβαίωση του Nonews...

Διάψευση Μαντζουράνη...

Ο Γ. Μαντζουράνης δηλώνει πως δεν υπήρξε ποτέ δικηγόρος του Μαρινάκη σε καμία υπόθεση.

''Τουναντίον είμαι συνήγορος υπεράσπισης του κ. Δημήτρη Κοντομηνά στην ποινική υπόθεση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και στην φορολογική-ποινική υπόθεσή του.'' υπογραμμίζει και προσθέτει πως ''αυτό δεν δημιουργεί κανένα ασυμβίβαστο''

Με αφορμή...
πληροφορίες που μεταδόθηκαν από τηλεοπτικούς σταθμούς ότι είναι συνήγορος υπεράσπισης του κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, ο κ. Ιωάννης Μαντζουράνης, πληρεξούσιος δικηγόρος του ελληνικού Δημοσίου για την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών, έκανε την εξής δήλωση:

«Ουδέποτε υπήρξα και ούτε είμαι δικηγόρος του κ. Βαγγέλη Μαρινάκη σε καμία υπόθεση.
Είμαι συνήγορος υπεράσπισης του συγκατηγορουμένου του κ. Μαρινάκη και δικηγόρου κ. Θεόδωρου Κουρίδη στην υπόθεση των στημένων παιχνιδιών.

Τουναντίον είμαι συνήγορος υπεράσπισης του κ. Δημήτρη Κοντομηνά στην ποινική υπόθεση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και στην φορολογική-ποινική υπόθεσή του.
Αυτό δεν δημιουργεί κανένα ασυμβίβαστο και δεν με εμπόδισε να πράξω το καθήκον μου ως δικηγόρος σε δύο άσχετες μεταξύ τους υποθέσεις»...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: