1.3.16

«Τι κάνει νιάου – νιάου στα κεραμίδια κύριε Χατζηνικολάου;…


Η γάτα των Ιμαλαΐων»…

«Μπορώ να συναντήσω ακόμη και τον διάβολο. Αλλά δεν θα του πουλήσω την ψυχή μου», είπε ο Αλέξης Τσίπρας για το ραντεβού με τον Ψυχάρη. 

Διέψευσε τα…


…όσα γράφτηκαν στο «Βήμα» περί υποσχέσεών του για εξυπηρέτηση των δανείων του Ψυχάρη έναντι επικοινωνιακής υποστήριξης. Και υπογράμμισε πως αν συνέβαινε αυτό θα τον βλέπαμε την άλλη μέρα στο MEGA. 

«Δεν έχω αλλάξει τη στάση μου. Έχω να πάω στο MEGA από το 2012», είπε και πρόσθεσε πως είδε τον Ψυχάρη στα πλαίσια των επαφών που είχε και με όλους τους άλλους εκδότες.

Όσον αφορά δε τη μυστικότητα του ραντεβού, σημείωσε πως αυτό το ζήτησε ο ίδιος ο εκδότης. Και όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «ο ίδιος μου ζήτησε να μη γίνει η συνάντηση σε δημόσιο χώρο και το δέχτηκα».

Σχετικά με τους ισχυρισμούς Ψυχάρη περί «χρυσών εφεδρειών» απάντησε πως «ας τα βγάλει όλα στη φόρα, ας πάει στον εισαγγελέα που απ ότι μαθαίνω επισκέπτεται συχνά». 

Και κατέληξε: 

«Τι κάνει νιάου – νιάου στα κεραμίδια κύριε Χατζηνικολάου; Η γάτα Ιμαλαΐων»…  

Δεν υπάρχουν σχόλια: