31.10.15

Οι συγγενείς περιμένουν ακόμη...

Σπαραγμός στη Ρωσία: Σε κατάσταση σοκ οι συγγενείς των θυμάτων της αεροπορικής τραγωδίας
...στο αεροδρόμιο "Πούλκοβο" - εκεί, όπου επρόκειτο να προσγειωθεί το μοιραίο αεροσκάφος...

Σπαραγμός στη Ρωσία (ΦΩΤΟ)...
Οι συγγενείς των επιβαινόντων του ρωσικού Airbus, βρίσκονται σε κατάσταση σοκ. Δεν έχουν φύγει από το αεροδρόμιο Πούλκοβο στην Αγία Πετρούπολη, όπου επρόκειτο να προσγειωθεί το μοιραίο αεροσκάφος.

«Η σύζυγός μου επέβαινε σε αυτό το αεροπλάνο, είχε... πάει διακοπές με τα παιδιά μας, ωστόσο χάρη στον Θεό τα παιδιά χρειάστηκε να επιστρέψουν δύο ημέρες πριν από εκείνη» περιγράφει με δυσκολία κι αφού έχει ξεσπάσει σε λυγμούς ο Νάιλ, 60 ετών, ενώ βγαίνει από το ξενοδοχείο όπου ομάδες ψυχολογικής υποστήριξης και αντιμετώπισης εκτάκτων περιστατικών φροντίζουν τους συγγενείς.



«Στις 6 το πρωί σήμερα, μου έστειλε ένα γραπτό μήνυμα από το κινητό της για να μου πει ότι θα έφευγε για το αεροδρόμιο. Τώρα όλα τελείωσαν. Πρέπει να τηλεφωνήσω στον γιο μου για να δώσει δείγμα DNA» προκειμένου να γίνει η ταυτοποίηση της, συνέχισε ο ίδιος.
Αμέσως μόλις γνωστοποιήθηκε η τραγωδία, ασθενοφόρα έσπευσαν στο διεθνές αεροδρόμιο της Αγίας Πετρούπολης, που βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα της Ρωσίας. Με λεωφορεία οι αρχές μετέφεραν τις οικογένειες των θυμάτων σε ένα κοντινό ξενοδοχείο.

«Δεν καταλαβαίνω» λέει καταβεβλημένη η Άννα, μια νεαρή γυναίκα 20 ετών, προτού δεχθεί την φροντίδα δύο γιατρών. 


«Δεν θα τους ξαναδώ ποτέ» επαναλαμβάνει χωρίς να το πιστεύει η Έλλα Σμίρνοβα, 25 ετών, που πήγε να αναζητήσει τους γονείς της.
Η Ιρίνα Σεμιόνοβα, 35 ετών, δείχνει στο τηλέφωνό της μια φωτογραφία της φίλης της Νατάσα να φοράει το μαγιό της και τα γυαλιά ηλίου της.


Λίγο πριν επιβιβαστεί στο ρωσικό αεροσκάφος της είχε τηλεφωνήσει: «Είχε επισκεφθεί τα καταστήματα με τα αφορολόγητα προϊόντα στο Σαρμ Ελ Σέιχ, μου είπε ότι μου είχε αγοράσει ένα άρωμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: