15.7.15

Τσίπρας: Εάν δεν με στηρίζει η ΚΟ μου...

ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ...δεν μπορώ να είμαι πρωθυπουργός και την επόμενη ημέρα...

NEA ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ενωτικός θέλησε να παραμείνει ο πρωθυπουργός και στο κλείσιμο της ομιλίας του στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ αφήνοντας, ωστόσο...
ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα.


«Πρέπει να συζητήσουμε και να καταλήξουμε το αν το δίλημμα που τέθηκε στην κυβέρνηση ήταν πλαστό ή πραγματικό. Αν κάποιος πιστεύει ότι ο πρωθυπουργός παραπλανήθηκε από μία μπλόφα να βγει να το πει. Αν κάποιος πιστεύει ότι ήταν πραγματική η απειλή πρέπει να αναλογιστεί τις συνέπειες μιας μη συμφωνίας» είπε ο Αλέξης Τσίπρας.
Ωστόσο, κλείνοντας ο Αλέξης Τσίπρας προέβη σε μια δήλωση που θα συζητηθεί.

«Εγώ είμαι πρωθυπουργός επειδή έχω μια ΚΟ στην οποία στηρίζομαι και βασίζομαι. Εάν δεν έχω τη στήριξή της τότε δυσκολεύομαι να είμαι πρωθυπουργός και την επόμενη ημέρα» είπε χαρακτηριστικά.


Νωρίτερα, είχε απαντήσει στον «σύντροφο Λαπαβίτσα» όπως τον αποκάλεσε, δηλώνοντας ότι «Το σχέδιο Σόιμπλε είχε και ένα ακόμη σκέλος (σ.σ. Όχι μόνο το Grexit), την πτώση της κυβέρνησης. Κανένα από τα δύο δεν θα συμβεί»...
efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: