9.7.15

Ο διάλογος Βαρουφάκη με δημοσιογράφους...

Ο Γιάνης Βαρουφάκης στο καφενείο της Βουλής
...στο καφενείο της Βουλής...
Όπως το μεταδίδει το...

Αθηναϊκό Πρακτορείο::

Δημοσιογράφος: Κύριε υπουργέ…

Γιάνης Βαρουφάκης: Δεν είμαι υπουργός, βουλευτής είμαι...

Δ: Μια φορά υπουργός, πάντα υπουργός

Γ.Β.: Όχι, προτιμώ να είμαι βουλευτής και να με λένε Γιάνη…

Δ: Κεντρίζετε το ενδιαφέρον, πάντως, των συναδέλφων σας στον ΣΥΡΙΖΑ.

Γ.Β.:  Είμαστε συνάδελφοι και συζητάμε, δεν κλέβω κανένα ενδιαφέρον

Δ: Πώς βλέπετε τα πράγματα;

Γ.Β.: No comments

Δ: Αυτό δεν είναι καλό

Γ.Β.: Νo comment, κανένα σχόλιο. Παρακολουθούμε εναγωνίως τις εξελίξεις

Δ: Εναγωνίως;

Γ.Β.: Άμα δεν παρακολουθείς εναγωνίως είσαι επικίνδυνος.

Ο Γιάνης Βαρουφάκης στο καφενείο της Βουλής  
Δ: Αυτό που έγινε στο Ευρωκοινοβούλιο θεωρείτε ότι ήταν ένα συν, άσχετα με το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης;

Γ.Β.: Ουδέν σχόλιο

Δ: Συνάδελφοί σας λένε ότι ήταν μια ιστορική στιγμή η παρουσία του πρωθυπουργού, άνοιξε μια συζήτηση μέσα στο Ευρωκοινοβούλιο.

Γ.Β.: Δεν έχω την καλύτερη άποψη για το Ευρωκοινοβούλιο. Ένα σώμα που δεν νομοθετεί δεν είναι Κοινοβούλιο.

Δ: Πώς θα το χαρακτηρίζατε;

Γ.Β.:  Μη Κοινοβούλιο.

Δ: Τι περιμένετε; Τι θα έχουμε τη Δευτέρα;

Γ.Β.: Καταλαβαίνω τον Τσακαλώτο, είναι φίλος μου. Η συμπαράστασή μου στον υπουργό είναι σιωπηλή και ενεργή. Είμαι πίσω του και τον νιώθω.

Δ: Έχετε μιλήσει με τον πρωθυπουργό αυτές τις μέρες;

Γ.Β.: Ουδέν σχόλιο

Δ: Θα έχουμε ένα συν ή ένα πλην στο αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων

Γ.Β.: Ουδέν σχόλιο

Δ: Πώς είδατε το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος;

Γ.Β.: Επικό και μεγαλειώδες.

Δ: Ψήφισαν όχι για ναι;

Γ.Β.: ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: