20.7.15

Εχω την διάθεση να βοηθήσω τον Τσίπρα, αλλά...

«Όποτε δώσαμε βοήθεια στον κ. Τσίπρα την αρνήθηκε. Συμπεριφέρεται ως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και όχι ως πρωθυπουργός. Να αφήσει τους τακτικισμούς. Εγώ έχω την διάθεση να τον βοηθήσω, αλλά...
όχι έτσι. Δημοσκοπικά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει δύναμη. Έχει υποστεί μεγάλες απώλειες. Ο Τσίπρας έχει αυτά τα ποσοστά. Όχι το κόμμα.  Ο Τσίπρας κατάφερε να πείσει τους πάντες πως φταίνε οι Ευρωπαίοι», ανέφερε ο μεταβατικός πρόεδρος της ΝΔ. Και πρόσθεσε, πως,  «δεν τον έχω για βλάκα τον Τσίπρα. Δεν μπορώ να καταλάβω πως δέχθηκε αυτή την συμφωνία. Κάποιοι λένε ότι το έκανε για να αντιδράσει ο κόσμος ο οποίος θα εξαθλιωθεί  και έτσι να είναι πιο εύκολο να μας βγάλει από το ευρώ. Λένε ο, τι θα πάμε σε νέο δημοψήφισμα με πιο ξεκάθαρο ερώτημα.  Εγώ δεν το πιστεύω αυτό αλλά ας το διαψεύσει αυτό το σενάριο ο ίδιος ο πρωθυπουργός».

Για την «ατάκα» του πρωθυπουργού, πως, δεν είναι «παντός καιρού», ο Μεϊμαράκης, είπε, πως, «ο τιμονιέρης είναι παντός καιρού. Δεν μπορεί ένας καπετάνιος την ώρα της φουρτούνας να λέει κάτσε να συζητήσω με τους επιβάτες να δούμε τι θα κάνουμε»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: