20.7.15

Βαλαβάνη: Δεν το αξίζω αυτό που γίνεται...

Αυτά που γράφονται είναι αθλιότητες. 
Δεν πρόκειται να αφήσω την έδρα μου...
Δεν πρόκειται να αφήσει την έδρα της ξεκαθάρισε σήμερα κατά την παραδοση-παραλαβή στο ΥΠΟΙΚ, η Νάντια Βαλαβάνη.  
«Είναι σίγουρο ότι θα κρατήσω την έδρα μου, δεν υπάρχει...
περίπτωση να μην την κρατήσω ειδικά για ένα τέτοιο ζήτημα», τόνισε, με αφορμή την επίθεση που δέχεται από τα ΜΜΕ για την ανάληψη χρημάτων από τη μητέρα της, λίγο πριν την επιβολή των capital controls.

Η Βαλαβάνη μίλησε για «αθλιότητες» σε βάρος της, λέγοντας, πως, "δεν το αξίζω αυτό που γίνεται" και τόνισε, πως,  δεν θέλει να επεκταθεί περαιτέρω στο θέμα, σημειώνοντας όμως: «Αυτές θα δω μήπως τις αντιμετωπίσω με άλλο τρόπο».


Όπως είπε, «ήμουν μπροστά την Κυριακή στις 28 του μήνα όταν για πρώτη φορά μας ειδοποίησαν για capital controls, ήταν αμέσως μετά τη συνεδρίαση της ΕΚΤ που έκοβε τον ELA».


Η κυρια Βαλαβάνη αναφέρθηκε και σε φωτογραφία της με τη μητέρα της που κυκλοφόρησε στην ιστοσελίδα iefimerida και αναπαράχθηκε στο διαδίκτυο, με το σχόλιο «την εποχή που δεν μιλούσε με τη μαμά της…». Όπως εξήγησε," κανένας από όσους τη χρησιμοποίησαν πρόσεξε ότι φοράω τιρκουάζ μπλούζα ενώ δεν έχω βγάλει τα μαύρα από τότε που πέθανε ο άνδρας μου" και διευκρινίζοντας ότι η φωτογραφία είναι από εκδήλωση το καλοκαίρι του 2012.


Σύμφωνα με την κυρια Βαλαβάνη, με βάση αυτή τη φωτογραφία φτιάχτηκε και ένα site «Διώξτε τη Βαλαβάνη από τη Βουλή». «Είναι σίγουρο ότι θα κρατήσω την έδρα μου, δεν υπάρχει περίπτωση να μην την κρατήσω ειδικά για ένα τέτοιο ζήτημα…», ήταν η απάντησή της...



Tέλος, η Νάντια Βαλαβάνη μίλησε για τρία «παράσημα» με τα οποία φεύγει από το υπουργείο Οικονομικών .

Οπως είπε η πρώην αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών, παραδίδοντας στον Τρύφωνα Αλεξιάδη, «φεύγω από αυτό το υπουργείο, θεωρώντας ότι έχω πάρει τρία "παράσημα", με πολλά εισαγωγικά:

Πρώτον από αυτό που μου λέχθηκε μέσα στο διωκτικό οικονομικό μηχανισμό, ότι είμαι η πρώτη υπουργός από τη Μεταπολίτευση που δεν πήρα τηλέφωνο το ΣΔΟΕ για να παρέμβω για φορολογική υπόθεση.

Δεύτερον, φεύγω με αυτό που μου είπανε οι καθαρίστριες του υπουργείου, όχι εκείνες που απολύθηκαν αλλά όσες συνέχισαν αδιατάραχτα την εργασία του στο υπουργείο: τόσους καλούς ανθρώπους από το υπουργείο, 18 χρόνια δεν πέρασαν ποτέ.


Τέλος, θα σας πω κάτι που είπε ανώτατη παράγοντας από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων ότι είναι ελάχιστοι οι υπουργοί Οικονομικών που μπορούν να πουν ότι φεύγουν από ένα τέτοιο πόστο με το κεφάλι ψηλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: