3.6.15

Υποψήφιος για την προεδρία της FIFA o Ζίκο...

Υποψήφιος για την προεδρία της FIFA o Ζίκο!Δημοσιεύματα που τον θέλουν να θέτει υποψηφιότητα για την προεδρία της FIFA επιβεβαίωσε ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού, Ζίκο, λίγες ώρες μετά την...
παραίτηση του Σεπ Μπλάτερ.

Στο τέλος της χρονιάς ή στις αρχές του νέου έτους αναμένεται να διεξαχθούν οι εκλογές της FIFA, ύστερα από την αποχώρηση - έκπληξη του Σεπ Μπλάτερ από την προεδρία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας. 

Ήδη ο Λουίς Φίγκο και ο Αλί Μπιν Αλ-Χουσεΐν έχουν επιβεβαιώσει πως θα θέσουν υποψηφιότητα για το ύψιστο ποδοσφαιρικό αξίωμα, την ώρα που δημοσιεύματα στη Λατινική Αμερική έφερναν ένα άλλο όνομα στο προσκήνιο. 

Αυτό δεν είναι άλλο από εκείνο του Ζίκο, του πρώην προπονητή του Ολυμπιακού, που βρίσκεται στη Γερμανία για να παρακολουθήσει από κοντά τον τελικό του Champions League. 

Ο Βραζιλιάνος προχώρησε στην επιβεβαίωση των δημοσιευμάτων, με ανάρτησή του στην επίσημη σελίδα του στο Facebook: 

«Γιατί όχι; Η ζωή μου ήταν πάντα το ποδόσφαιρο. Το πάθος μου αναγνωρίζεται από όλους, ενώ έχω το σεβασμό στην Βραζιλία και τον υπόλοιπο κόσμο. Το συζήτησα σε δείπνο με τη γυναίκα μου. Με στηρίζει όπως και τα παιδιά μου. Υπήρξα υπουργός αθλητισμού, ενώ έχω εμπειρία και από την Ιαπωνία. Πιστεύω πως το ποδόσφαιρο είναι πάνω από την πολιτική. Ξέρω πως αυτή τη στιγμή δεν έχω την υποστήριξη άλλων, όμως είναι ανοιχτός για την FIFA. Είναι μία ιδέα... ποιος ξέρει»...
sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: