20.6.15

Γ. Παπανδρέου: Εγώ έσωσα την χώρα από τη χρεωκοπία...

Ενταση με δημοσιογράφο.
ΒΙΝΤΕΟ...
 "Nα απευθυνθείτε στη ΝΔ και στο πελατειακό σύστημα και όχι σ’ αυτόν που “πάλεψε” για να τα αλλάξει αυτά …Eγώ έσωσα τη χώρα από τη χρεωκοπία", δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρώην πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, σε συνέντευξη Τύπου στα ΜΜΕ της Κοζάνης, αναφερόμενος στην...

περίοδο που ήταν αυτός στην κυβέρνηση.  
  Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, υπήρξε ένταση, οταν ενας δημοσιογράφος τον ρώτησε εάν έχει πάει σε νοσοκομείο και να μην βρίσκει γιατρό, ή εάν είχε θέρμανση στο σπίτι του, ή όχι.
Ο πρώην πρωθυπουργός του απάντησε ότι «έχω πάει εξορία. Εχω δει τον πατέρα μου και τον παππού μου στη φυλακή».
"Οι περικοπές που κάναμε, έγιναν σε όλους. Και στους πολίτικους και στους υπουργούς και στους πρωθυπουργούς", προσθεσε.
Δείτε το Βιντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια: