17.6.15

«Εγώ εδώ δικάζομαι ως Τσοχατζοπούλου και όχι ως Σταμάτη, έλεος, έλεος»...

Απορρίφθηκε η αίτηση αποφυλάκισης της συζυγου του Ακη Τσοχατζόπουλου...

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Μια ακόμη προσπάθεια της Βίκυς Σταμάτη να αποφυλακιστεί έπεσε στο κενό. Το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων απέρριψε την έκτη κατά σειρά αίτησή της Βικυς Σταματη για αποφυλάκιση.
Στο άκουσμα της απόφασης η σύζυγος του Ακη Τσοχατζοπουλου έκανε...
αίτημα εξαίρεσης του δικαστηρίου.

Ο Άκης Τσοχατζόπουλος ζήτησε από το δικαστήριο να εξηγήσει τους λόγους της απόρριψης, για να ακούσει την πρόεδρο να του λέει: «Δεν έχετε το λόγο».

Ζητώντας την εξαίρεση των μελών της έδρας η κυρία Σταμάτη, μεταξύ άλλων ,τόνισε: «Έζησα μεγάλες χαρές... Ερωτεύτηκα και λάτρεψα τον πατέρα του παιδιού μου… Οι χειροπέδες είναι για τα χέρια, όχι για το στόμα».

Η σύζυγος του Α. Τσοχατζόπουλου τόνισε ότι ο εισαγγελέας και οι δικαστές αντιμετώπισαν με «απαράδεκτη κακότητα και εκδικητικότητα μια ασθενή. Δεν θα καμφθώ....Όταν θα είμαι νεκρή από αισθήσεις δεν θα έχει κανένα νόημα να είμαι κοντά στο παιδί μου».

Ένταση, όμως, δημιουργήθηκε στο δικαστήριο όταν ο Άκης Τσοχατζόπουλος ζήτησε για δεύτερη φορά το λόγο και η πρόεδρος δεν του επέτρεψε να μιλήσει. «Εγώ εδώ δικάζομαι ως Τσοχατζοπούλου και όχι ως Σταμάτη, έλεος, έλεος», φώναξε η Βίκυ Σταμάτη στους δικαστές.

Πρόεδρος: Το δικαστήριο, μετά την αίτηση εξαίρεσης που κατέθεσε η κυρια Σταμάτη δεν έχει καμία αρμοδιότητα.

Α. Τσοχατζόπουλος: Δεν μπορείτε  να μην δέχεστε την κριτική για την απόφασή σας λειτουργείτε   ως διεκπεραιωτές, είστε εκδικητικοί και απάνθρωποι.

Β. Σταμάτη: Ανοίξατε δυο τάφους, ντροπή σας.

Λίγο πριν αποφανθεί το δικαστήριο η Βίκυ Σταμάτη πήρε το λόγο λέγοντας πως θέλει να ζητήσει συγνώμη «για τον παρορμητισμό και την δικαιολογημένη αγανάκτησή της». Όπως είπε χαρακτηριστικά «Εδώ και τρία χρόνια εγώ και το παιδί μου έχω εκτίσει  ποινή υπακοής. Εγώ και το παιδί μου τελούμε σε αιχμαλωσία. Ένα παιδί σε μια τόσο τρυφερή ηλικία υφίσταται βίαιη κακομεταχείριση. Είναι  δικαιολογημένη η αγανάκτηση μιας μάνας. Έχω να πιω καφέ τρεις μήνες, δεν βγαίνω από το δωμάτιο του, ο παιδοκτόνος που σκότωσε και έβραζε το παιδί του προαυλίζεται. Ήθελα να ξέρω για ποιο  λόγο έρχομαι  στα δικαστήρια δεν αισθάνομαι ένοχη για καμία παράνομη πράξη.  Όλοι οι συγκατηγορούμενοι μου έχουν στραφεί εναντίον μου για να καλύψουν τα νώτα τους». Η Βίκυ Σταμάτη αναφέρθηκε εμμέσως πλην σαφώς και στην Αρετή Τσοχατζοπούλου λέγοντας: «Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν μητέρες σε αυτή την αίθουσα και να είναι ελεύθερες  και να μην έρχονται να συνδράμουν μια μάνα και το παιδί της».

Το δικαστήριο διέκοψε για τις 24 Ιουνίου οπότε και θα κριθεί η αίτηση εξαίρεσης των δικαστών που κατέθεσε η Βίκυ Σταμάτη...

πηγη newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: