15.6.15

Παυλόπουλος: Γνωρίζω τα όρια των αρμοδιοτήτων μου...

Παυλόπουλος: Εντολή του ελληνικού λαού είναι η παραμονή στην ΕΕ και την ευρωζώνη
Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο, επισκέφθηκε σήμερα το μεσημέρι ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, ο οποίος ζήτησε...
χθες τη σύγκληση του Συμβουλίου των Πολιτικών Αρχηγών, μετά το «ναυάγιο» των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στην ελληνική κυβέρνηση και τους δανειστές στις Βρυξέλλες.

Στο διάλογο που είχαν οι κ.κ. Θεοδωράκης και Παυλόπουλος ενώπιον των δημοσιογράφων ειπώθηκαν τα εξής:

Σταύρος Θεοδωράκης: Χθες, πρώτη μου σκέψη, έπειτα απ' αυτά που μάθαμε από το εξωτερικό, ήταν ότι πρέπει να δώσουμε πατριωτικές λύσεις και όχι κομματικές. Ένας άνθρωπος σαν και εσάς, που έχει θητεύσει στο πλευρό του Κωνσταντίνου Καραμανλή, πρέπει να έχει συμβολή

Προκόπης Παυλόπουλος: Γνωρίζω τα όρια των αρμοδιοτήτων μου, θα φτάσω μέχρι τα όρια αυτά. Ο ρόλος μου εξαρτάται από την εντολή του ελληνικού λαού. Και η εντολή του ελληνικού λαού είναι η παραμονή στην ΕΕ και στην ευρωζώνη. Και, φυσικά, αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα. Η Ευρώπη πρέπει να αναλογιστεί και τις δικές της ευθύνες. Και φυσικά η λύση να ανταποκρίνεται και στην προοπτική που μπορεί να έχει η χώρα. Όσο πιο αρραγές σ' αυτό τον αγώνα είναι το εσωτερικό μέτωπο,τόσο καλύτερο για τον τόπο. Είμαι βέβαιος ότι σ' αυτόν τον τομέα θα πορευτούμε ενωμένοι».

Σταύρος Θεοδωράκης: Αυτή η Βουλή νομίζω ότι είναι Βουλή που μπορεί να δώσει λύσεις ευρωπαϊκής κατεύθυνσης.

Προκόπης Παυλόπουλος: Είναι εντολή του ελληνικού λαού. Αυτό το μήνυμα το στέλνουμε και προς τους εταίρους και τους δανειστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: