6.5.15

Η... ψυχίατρος με τα πολλά ονόματα...

Μετά τις τηλεοπτικές της παρεμβάσεις, η  ψυχίατρος-"μαϊμού", "Μαρία Καλογεροπούλου", μίλησε στο protothema.gr ως...
Μαρία Γρηγοριάδου, που έπεσε θύμα κλοπής.

Οπως διαβάζουμε στο protothema.gr: 



Συνελήφθη το μεσημέρι της Τετάρτης η γυναίκα που το πρωί της ίδιας ημέρας εμφανίστηκε σε τηλεοπτικούς σταθμούς και δήλωσε ψυχίατρος του ΟΚΑΝΑ, ενώ στη συνέχεια προέβη σε «αποκαλύψεις» για την υπόθεση της μικρής Αννυ. 




Μετά τις τηλεοπτικές της παρεμβάσεις μίλησε στο protothema.gr ως Μαρία Γρηγοριάδου, που έπεσε θύμα κλοπής. 
Όπως αποκαλύφθηκε, η γυναίκα αυτή, ουδεμία σχέση έχει με τον ΟΚΑΝΑ, ενώ το όνομα «Μαρία Καλογεροπούλου» που χρησιμοποίησε, δεν υπάρχει στη λίστα των ιατρικών συλλόγων Αθήνας και Πειραιά.

Η ίδια γυναίκα σε επικοινωνία με το protothema.gr, ισχυρίστηκε ότι της έκλεψαν το κινητό και ότι πάσχει από καρδιολογικά προβλήματα. Θέλοντας να αποσαφηνίσει τα όσα έγιναν είπε τα εξής: «Λέγομαι Γρηγοριάδου Μαρία. Η ιδιότητά μου είναι ψυχολόγος στη Νέα Μάκρη. Καμία σχέση με ΟΚΑΝΑ κι όλα τα υπόλοιπα. Μου έκλεψαν το κινητό εχθές το βράδυ κι έκανα καταγγελία στην αστυνομία».

«Ακουσα το πρωί ότι βγαίνει αυτή η γυναίκα κι αυτά που είπε. Εχασα το μυαλό μου. Στη μνήμη του καινούριου μου κινητού έχουν βγει ένα κάρο τηλέφωνα που δεν ξέρω. Εχω καινούριο τηλέφωνο κι άλλο νούμερο και με έχουν τρελάνει από το πρωί», πρόσθεσε, αρνούμενη κατηγορηματικά ότι είναι η ίδια που έκανε τις σοκαριστικές «αποκαλύψεις» μιλώντας το πρωί σε τηλεοπτικούς σταθμούς.

Ακούστε το Ηχητικό, ΕΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: