7.5.15

"Σκόπευε να σκοτώσει και τη μητέρα"...


Η βία φαίνεται να είχε φωλιάσει για τα καλά στο μυαλό και την ψυχή του 27χρονου Σάββα ο οποίος σκότωσε την μικρή Άννυ.

Όπως αποκαλύπτει...
άνθρωπος από το περιβάλλον του (Star),η δολοφονία ήταν μια σκέψη που έκανε συχνά. Αυτό υποστήριξε ο καρδιακός του φίλος, ο Νίκι, ο άνθρωπος που βοήθησε πολύ τις αρχές να φτάσουν στην άκρη του νήματος. Ο 27χρονος, λέει ο Νίκι, σκεφτόταν να σκοτώσει ακόμη και τη σύντροφό του, τη μητέρα της 4χρονης Άννυ.

Όπως φέρεται να κατέθεσε: «Από το σπίτι έλειπαν πολλά προσωπικά αντικείμενα του παιδιού. Το καρότσι το πούλησε σε έναν Ρουμάνο που δούλευε σε ένα σουβλατζίδικο. Μου είπε επίσης, ότι όταν τηλεφωνούσε η Δημητρίνα από τη Γερμανία και ρωτούσε για το παιδί, της έλεγε ότι είναι στη μάνα του και σκόπευε μόλις επιστρέψει από το ταξίδι να της πει ότι η μικρή εξαφανίστηκε και αν δεν τον πίστευε θα σκότωνε τη σύντροφο του και μετά θα αυτοκτονούσε. Την Παρασκευή 24 Απριλίου ο Σάββας μου τηλεφώνησε και μου είπε “Έχω τεράστιο πρόβλημα. Η Δημητρίνα πήγε στην αστυνομία και δήλωσε την εξαφάνιση του παιδιού. Μόνο εγώ κι εσύ ξέρουμε τι ακριβώς έχει συμβεί”»...
enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: