6.5.15

Μάρδας: Έβγαλα χρήματα για τις σπουδές της κόρης μου...

Ο Δημήτρης Μαρδάς
Θέση στο θέμα που προέκυψε τις τελευταίες ημέρες μετά την «αποκάλυψη» από την εφημερίδα «Θεσσαλονίκη» ότι ένας αναπληρωτής υπουργός έβγαλε στο εξωτερικό -μετά τις εκλογές- 80.000 ευρώ, πήρε ο άνθρωπος που "φωτογραφήθηκε" από το δημοσίευμα, Δημήτρης Μάρδας.

Όπως υποστήριξε...
ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, τα χρήματα που έβγαλε προορίζονταν για το μεταπτυχιακό της κόρης του στο εξωτερικό και πως η κίνηση είχε γίνει από τον Οκτώβριο του 2014, πολύ νωρίτερα δηλαδή από τις εκλογές του Ιανουαρίου, και τη συμμετοχή του στο κυβερνητικό σχήμα. 

Μιλώντας στο πρωινό του MEGA - λίγο νωρίτερα είχε μιλήσει στον Παπαδάκη- ο Δημήτρης Μάρδας είχε τον εξής διάλογο με τους δημοσιογράφους:

Δεν είμαι ένοχος επειδή θέλω να χρηματοδοτήσω τις σπουδές της κόρης μου


«Δεν υφίσταται τέτοια μετακίνηση στο όνομά μου».

- Ούτε εσείς ούτε η γυναίκα σας;
Ουδείς. Υπήρχε ένα μικρό ποσό σε προηγούμενη περίοδο.

- Τι ποσό;
30.000 - 40.000 υπολογίσαμε για δύο χρόνια σπουδές.

- Πότε έγινε η μεταφορά;
Δεν ξέρω πότε έγινε, η κόρη μου ήθελε να φύγει. Είναι δηλωμένο στο πόθεν έσχες σε προηγούμενες περιόδους. Είναι και φορολογημένα. Οι λογαριασμοί μου το δείχνουν. Δεν νομίζω ότι είμαι ένοχος επειδή θέλω να χρηματοδοτήσω τις σπουδές της κόρης μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: