24.5.15

Γαλλική υπηκοότητα πήρε ο Κον-Μπεντίτ...

Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ Ο «Κόκκινος Ντανί» δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο πως πήρε τη γαλλική υπηκοότητα επιπλέον της γερμανικής, διαβεβαιώνοντας πάντως ότι δεν το έκανε έχοντας...
πολιτικούς στόχους.

Ο πρώην ευρωβουλευτής των οικολόγων, δήλωσε: «Τώρα έχω τη διπλή γαλλο-γερμανική υπηκοότητα», επιβεβαιώνοντας δημοσιογραφικές πληροφορίες.

«Στη Γερμανία ήμουν ο πιο Γάλλος από τους Γερμανούς, στη Γαλλία ο πιο Γερμανός από τους Γάλλους», είπε. Επίσης η διπλή υπηκοότητα «ανταποκρίνεται καλά στην ταυτότητά μου, στον τρόπο σκέψης μου», πρόσθεσε.

Ως γάλλος πολίτης, ο 70χρονος Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ θα μπορούσε θεωρητικά να θέσει υποψηφιότητα για τις προεδρικές εκλογές του 2017 όμως όπως δήλωσε ο ίδιος, «ξέρω ότι πολλοί βλέπουν κάποιον πολιτικό ελιγμό, όμως δεν έχω τίποτε τέτοιο στο μυαλό μου».

O Κον-Μπεντίτ πρόσθεσε τέλος στο Γαλλικό πρακτορείο: «Όλοι οι υποψήφιοι για τις προεδρικές εκλογές μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: