8.5.15

Πόσα λεφτά σκοπεύει να ζητήσει από την "Bild", ο Μάρδας...

Αποζημίωση 1.000.000 ευρώ θα ζητήσει ο Μάρδας από τη Bild - Media
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δ. Μάρδας έχει βάλει ως στόχο να κάνει τους Γερμανούς να πληρώσουν.

Σκοπεύει, όπως μου είπε, να...
ζητήσει 1 εκατ. ευρώ από την «Bild» ως αποζημίωση επειδή τον ονομάτισε ότι αυτός ήταν που έβγαλε 80.000 ευρώ στο εξωτερικό: «Θα τους καταθέσω αγωγή και θα τους ζητήσω 1 εκατ. ευρώ» μου είπε.

Όταν ρωτήθηκε τι θα κάνει το εκατομμύριο, τη στιγμή που έχει ιδρώσει να μαζεύει χρήματα για να πληρώσει τις δόσεις προς τους δανειστές και για μισθούς και συντάξεις είπε χαμογελώντας: «Αν πάρω το εκατομμύριο, θα σας φορτώσω όλους σε ένα αεροπλάνο και θα σας πάρω ταξιδάκι στις Βρυξέλλες...».

Δεν θέλησε να δεσμευτεί ότι το εκατομμύριο, αν το εισπράξει τελικά, θα το διαθέσει για να συμπληρώσει το ποσό ώστε να πληρωθούν οι συντάξεις ή οι δόσεις προς το ΔΝΤ.

Μάλιστα, τον ρώτησα πόσο είναι η επόμενη δόση και η απάντηση που μου έδωσε με προβλημάτισε: «Θα πρέπει να πληρώσουμε, την Τρίτη, στο ΔΝΤ άλλα 710 εκατ. ευρώ». Ούτε ήταν σαφής αν βρήκε αυτά τα χρήματα: «Περιμένω οδηγίες, αν μου πουν να τα μαζέψω, θα τα μαζέψω, αλλά πρώτα να μου το πουν».

"ΒΗΜΑτοδοτης"

Δεν υπάρχουν σχόλια: