4.4.15

Ακης: "Η Βίκυ και εγώ πληρώνουμε τις αμαρτίες...

tsoxatzopoulos-i-biku-einai-arrwsti-perna-epi-3-xronia-ena-drama
...όλου του πολιτικού συστήματος.
 Όμως αργά ή γρήγορα θα λάμψει η αλήθεια..."...
"Είναι δυνατόν να μην είχα ανησυχήσει; Ακούς αυτές τις ανοησίες ότι ήταν «σχεδιασμένη» απόδραση; Από ποιους και με τι κίνητρα; Ούτε...
στιγμή δεν πέρασε από το μυαλό μου ότι υπήρχε σχέδιο", αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο Ακης Τσοχατζόπουλος, σε συνεντευξη του στο "Εθνος της Κυριακής", με αφορμή την απόδραση της συζύγου του, Βίκυς Σταμάτη, από το Δρομοκαΐτειο. Και προσθέτει:

 Ήμουν σίγουρος ότι γρήγορα θα βρισκόταν η Βίκυ. Το θέμα ήταν πώς θα την βρίσκαμε..


Η κοπέλα είναι άρρωστη. Εχει μεγάλο πρόβλημα λένε όλοι οι γιατροί, οι μόνοι που δεν τον καταλαβαίνουν είναι εκείνοι που επί 5 φορές απορρίπτουν την αίτηση αποφυλάκισης της και αποφασίζουν με το έτσι θέλω για τη συνέχιση του δράματος που επί τρία χρόνια περνάει η ίδια και το παιδί μας, μόνο και μόνο γιατί αμάρτησε να με παντρευτεί, να γίνει γυναίκα μου.


Οταν κρατάς μια γυναίκα στη φυλακή, για κατηγορίες, που δεν βαρύνουν την ίδια αλλά τον άντρα της, κάτι εξυπηρετεί. Και το τι εξυπηρετεί όλο το καταλαβαίνουν πια.


Πολιτικές σκοπιμότητες!


Η Βίκυ και εγώ πληρώνουμε τις αμαρτίες όλου του πολιτικού συστήματος. Όμως αργά ή γρήγορα θα λάμψει η αλήθεια και είναι για το μόνο που είμαι σίγουρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: