22.3.15

Ο Γκλέτσος έπεσε θύμα bullying...

Ο Γκλέτσος έπεσε θύμα bullying
Προβλήματα με τους συμμαθητές του αποκάλυψε πως αντιμετώπιζε ο Απόστολος Γκλέτσος, κατά τα μαθητικά του χρόνια. 
«Μην το συνδυάσουμε με την Κρήτη αυτό. Μου έχει συμβεί και εμένα στα παιδικά μου χρόνια και όχι στην Κρήτη. Επειδή είχα...

στρατιωτικό πατέρα γυρίζαμε όλη την Ελλάδα και πάντα ήμουν ο καινούργιος. Πάντα στον καινούργιο του τη ‘πέφτουν’ κυρίως τα μεγαλύτερα παιδιά. Πήγα το είπα στους δασκάλους ότι με ενοχλούν και τελείωσε. Το κάθε παιδί πρέπει να λέει την αλήθεια, στους γονείς του και στους δασκάλους δεν θα πρέπει να νιώσει περίεργα και να φοβηθεί, πρέπει απλά να το πουν. Πρέπει οι γονείς να κάνουν την προεργασία ώστε να μην φοβάται το παιδί», δήλωσε σε τηλεοπτική εκπομπή. 

Ερωτηθείς, επιπλέον, για το αν σκέφτεται το γάμο, απάντησε σχετικά στα «Αποκαλυπτικά»: «Περιμένω τον γάμο της κόρης μου. Όταν είσαι 48 με μια κόρη στα 13 είναι γελοίο δημόσια να μιλάς για έρωτες».

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: