17.3.15

Μιλώντας με τον Μπέπε...

Την άλλη Δευτέρα στην "Ανατροπή", η Μαρί Λεπέν...
Ωραίος τύπος ο Μπέπε. Ο Ντερμπεντέρης  είχε καλέσει στο στούντιο για να σχολιάσουν τη συνέντευξη, τρεις δημοσιογράφους (Μαρία Καρχιλάκη - Πόπη Διαμαντάκου -Μανώλη Αναγνωστάκη ) και εναν κωμικό ηθοποιό (τον Δημήτρη Πιατά).
Στο πρόλογο περιέγραψε τον Μπέπε Γκρίλο και...
έδωσε μερικές πληροφορίες γι' αυτόν:
Δεν είναι κανένας κωμικός. Πήρε 25,5% στις τελευταίες εκλογές. Δεν συνηθίζει να δίνει συνεντευξεις. Εμείς πήγαμε και τον βρήκαμε στο πολυτελές εξοχικό του στο Λιβόρνο.
Την άλλη Δευτέρα, στην εκπομπή μου θα έχω την Μαρί Λεπέν.  


Η συνέντευξη

Τα κυριότερα σημεία από αυτά που είπε ο Μπέπε στον Ντερμπεντέρη, ήταν τα εξής: 

-Δεν είμαι λαϊκιστής
-Είμαι κωμικός, δεν είμαι πολιτικός
-Το ευρώ είναι μια ψευδαίσθηση 
-Η Ιταλία να επιστρέψει στη λιρέτα. Η Ελλάδα στην δραχμή
- Μπερλουσκόνι και Ρέντσι είναι ένα τίποτα
-Δεν θέλω να κυβερνήσω 
-Χάρισα 42 εκατομμύρια στο κράτος

Δεν υπάρχουν σχόλια: