15.3.15

Έφυγε από τη ζωή, η Δανάη Χατζόγλου...


Έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 70 ετών, η καθηγήτρια του Τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ, Δαναή Χατζόγλου.


Η εκλειπούσα υπήρξε  ενεργό μέλος του γυναικείου κινήματος και αγωνίστηκε για...
θέματα που αφορούν στην ισότητα των γυναικών. Ήταν σύζυγος του δικηγορου Αποστολου Σοφιαλίδη. Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί σήμερα στις 17.00, στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης.

Η ίδια έγραφε για τον εαυτο της, αντι βιογραφικού:

"Γεννήθηκα σε έναν από τους κάποτε πιο όμορφους δρόμους της Θεσσαλονίκης, την Αγίου Δημητρίου. Όλοι οι πρόγονοί μου Μικρασιάτες. Τυπική ελληνική οικογένεια της δεκαετίας του '50. Ένας θείος, Έλληνας εκ Λευκορωσίας, ήταν δεξιός, ο παππούς μου καπνεργάτης στην «Αυστροελληνική» ήταν βενιζελικός και ο πατέρας μου δημόσιος υπάλληλος στα Ελληνικά Ταχυδρομεία, κομμουνιστής. 56ο Πρότυπο Δημοτικό της οδού Συγγρού και οπωσδήποτε ΠΑΟΚ. Δεν μπορούσες να είσαι τίποτε άλλο σε αυτές τις γειτονιές. Τέλειωσα τη Γερμανική Σχολή Θεσσαλονίκης και μπήκα στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ. Δεν την τελείωσα ποτέ για 2 μαθήματα.
Αργότερα τελείωσα Δημοσιογραφία και Μαζική Επικοινωνία στο LMU (Ludwig Maximilian Universität) του Μονάχου. Δούλεψα ως γραμματέας στην Πολυτεχνική Σχολή και αργότερα καθηγήτρια στη νέα Σχολή Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του Α.Π.Θ.
Στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ3. Στη Βαυαρική Ραδιοφωνία και Τηλεόραση του Μονάχου. Στην εφημερίδα «Αγγελιοφόρος». Στο ένθετο της εφημερίδας «Τα Νέα», με ομάδα φοιτητών μου, κ.ά.
Ήμουν στέλεχος του Κ.Κ.Ε. εσωτερικού. Έφυγα νωρίς από τα κόμματα. Δεν έφυγα ποτέ από το Γυναικείο Κίνημα. Η πιο σταθερή αξία στη ζωή μου «το Πολιτικό είναι Προσωπικό». ΄Εχω έναν γιο και οι φίλοι ζωής είναι πάντα πρώτη προτεραιότητα. Είμαι παντρεμένη με τον Απόστολο Σοφιαλίδη και τον ευχαριστώ για τη στήριξή του σε όλα. Τα καλά και τα δύσκολα."

thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: