28.3.15

Τον είχα αφήσει κι εγώ πολλές φορές μόνο του στο πιλοτήριο...

Τι αποκαλύπτει πιλότος για τον 28χρονο συγκυβερνήτη της μοιραίας πτήσης
...για να πάω στην τουαλέτα.
Τι αποκαλύπτει πιλότος για τον Λούμπιτς...
Ο 48χρονος πιλότος, Φρανκ Βόιτον, γνώριζε πολύ καλά τον Andreas Lubitz , καθώς είχαν πετάξει αρκετές φορές μαζί.  «Τον θυμάμαι πολύ καλά. Όταν πετούσα μαζί του, υπήρξαν περιπτώσεις που...
άφησα την θέση μου για να πάω στην τουαλέτα», ανέφερε σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης.

«Μου μιλούσε για την εκπαίδευσή του αλλά και για το πόσο χαρούμενος ήταν. Μου έλεγε πόσο πολύ ήθελε να γίνει κυβερνήτης. Ήταν κυρίαρχος στο πιλοτήριο, τα είχε όλα υπό έλεγχο. Γι' αυτό και τον άφησα μόνο του στο κόκπιτ», δήλωσε ο Βόιτον.


«Είμαι περήφανος που είμαι πιλότος. Οι επιβάτες και το πλήρωμα μου εμπιστεύονται την ζωή τους. Και τώρα, λόγω της ακατανόητης πράξης αυτού του ανθρώπου, αυτή η εμπιστοσύνη χάθηκε και θα πρέπει να χτιστεί ξανά», καταλήγει ο 48χρονος πιλότος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: