29.3.15

Η απίστευτη δήλωση του Φέτελ ...

Η απίστευτη δήλωση του Φέτελ για τη νίκη στη Μαλαισία...για τη νίκη στη Μαλαισία...
Ο Σεμπαστιάλ Φέτελ με έναν απίστευτο τρόπο επέλεξε να μεταφέρει τα όσα ένιωθε στους τελευταίους γύρους του γκραν-πρι της Formula 1 όταν διαπίστωνε ότι...
η νίκη είναι πολύ κοντά… 

«Για να είμαι ειλικρινής –δεν θα έπρεπε να το πω αυτό- αλλά παραλίγο να χεστώ πάνω μου από τις σκέψεις που περνούσαν από το μυαλό μου στους τελευταίους γύρους. Έβλεπα τον εαυτό μου στην πρώτη θέση και σκεφτόμουν… ‘’Αυτό είναι ένα κόκκινο αυτοκίνητο. Μια Ferrari. Και εσύ πρόκειται να νικήσεις’’. Μετά από αυτό όμως είπα στον εαυτό μου… ‘’Σταμάτα να το σκέφτεσαι αυτό, γιατί θα κάνεις κάποιο λάθος», ανέφερε χαρακτηριστικά ο γερμανός πιλότος… 

«Είναι μια ημέρα – φαινόμενο. Πώς αισθάνομαι; Αισθάνομαι εκπληκτικά. Και είμαι τρομερά υπερήφανος. Μου έρχονται στο μυαλό εικόνες με τον Φερνάντο (Αλονσο) και τον Μίκαελ (Σουμάχερ) να πανηγυρίζουν νίκες με την ομάδα. Είναι κάτι το τρομερό το να είσαι μέλος αυτής της ομάδας», συνέχισε ο Φέτελ ο οποίος κατέληξε δίδοντας τα συγχαρητήρια του σε όλους… 

«Πολλά ευχαριστώ σε όλους. Τους μηχανικούς , σε όλους όσοι είναι στην ομάδα και δουλεύουν για αυτή. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι και μάλιστα με τεράστιες δυνατότητες». 

 sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: