11.12.14

"Παράθυρο" για υπερψήφιση Προέδρου...

...από δύο βουλευτές των ΑΝΕΛ...


"Χαραμάδα" για υπερψήφιση της υποψηφιότητας του Σταύρου Δήμα για την Προεδρία της Δημοκρατίας άφησαν δύο βουλευτές των Ανεξαρτήτων Ελλήνων. 

Υπενθυμίζεται ότι η...
συνεδριακή απόφαση των Ανεξαρτήτων Ελλήνων είναι να καταψηφίσουν οποιαδήποτε επιλογή, ανεξαρτήτως προσώπου.

Αμφότεροι οι βουλευτές επικαλέστηκαν πιθανούς αστάθμητους παράγοντες στο προσεχές διάστημα.

"Θα μπορούσε να αλλάξει η στάση μου αν υπάρχει κάτι συνταρακτικό. Μια εθνική υπόθεση, ένας εθνικός κίνδυνος, αυτό για εμένα θα ήταν ένας προβληματισμός ιδιαίτερος. Έχω κι εγώ τα συνειδησιακά μου" τόνισε η βουλευτής των ΑΝΕΛ και αντιπρόεδρος της Βουλής Μαρία Κόλλια Τσαρουχά.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε η κ. Τσαρουχά τόνισε τις πιέσεις που δέχονται οι βουλευτές από στελέχη της κυβέρνησης για να στηρίξουν την υποψηφιότητα του Σταύρου Δήμα, ενώ παράλληλα απέρριψε τα όσα έχουν ακουστεί περί "κουμπαρά". 

Την ίδια ώρα ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Παύλος Χαϊκάλης άφησε ανοιχτό παράθυρο για να αλλάξει στάση στο ζήτημα εκλογής για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τονίζοντας ότι "δεν ξέρω τι γεγονότα θα υπάρξουν αύριο". 

"Δεν είναι θέμα προσώπου. Έχουμε πάρει μια απόφαση, στο Συνέδριο και στην συνεδρίαση της Κ.Ο. ότι δεν θα ψηφίσουμε Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Δεν ξέρω όμως τι γεγονότα θα υπάρξουν αύριο. Μπορεί να γίνει πόλεμος, μπορεί να αδειάσουν από χρήματα τα ΑΤΜ. Η συμπαγής μέχρι τώρα Κοινοβουελυτική Ομάδα των ΑΝΕΛ έχει αποφασίσει όχι. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει η στάση. Αυτό θα το αποφασίσουν τα όργανα. Παρότι οι μέρες είναι κοντά, πάντα αφήνεις μια παράμετρο γιατί θέλω να έχω αξιοπιστία στο λόγο μου" σημείωσε χαρακτηριστικά...
newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: