11.12.14

Οι "καλικάντζαροι νεοέλληνες" που ευχόντουσαν θανάτους...

Anarchist SantaΤελικά υπάρχει Άι Βασίλης. Κι έκανε δώρο τη ζωή στο Νίκο Ρωμανό. Μου έφερε ο χοντρούλης κοκκινογένης φίλος μου και μία...
φίλη από τα παλιά, τη μόνη που κατέβηκε μαζί μου σε συγκέντρωση μετά από καιρό. Σήμερα!



Επί ένα χρόνο χτυπιόμουν, είχα φίλους για όλους τους τομείς, εκτός από ένα πολύ σημαντικό για μένα: το πολιτικό.

Μπορώ να κάνω Χριστούγεννα πλέον, χωρίς να βαραίνει η καρδιά μου. Χωρίς να υπάρχει η ανάγκη να καούν και άλλα έλατα εξαιτίας θανάτων.

Έχω καταχαρεί για το Νίκο Ρωμανό, αλήθεια στο λέω!

Ζητώ λοιπόν από τον Άι Βασίλη ακόμα, να καταργήσει το Δουβλίνο 2, για να πάρουν άσυλο οι Σύριοι πρόσφυγες (και όχι μόνο).



Να φέρει, ρεύμα, στέγη και εργασία (με νορμάλ μισθό + ασφάλιση) σε όσους δεν έχουν.

Και φίλους διαδηλώσεων σε όσους δεν έχουν (όπως έφερε και σ” εμένα φέτος).

Να φέρει και λίγο μυαλό στη μέση Ελληνίδα Κατίνα που μιλούσε σαν κακιά μάγισσα για τους απεργούς πείνας.

Και λίγο φιλευσπλαχνία σε όσους καλικάντζαρους νεοέλληνες ευχόντουσαν θανάτους.

Λίγο νωρίς, αλλά Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!

Φιλικά,

Κωνσταντίνα

Υ.Γ.1: Κρέμασα την κάλτσα μου. Είναι μαυροκόκκινη. Σαν του Άι Βασίλη.

Υ.Γ.2: I do believe in miracles...
pitsirikos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: