15.12.14

Σημερινά...

Τελικά, αυτή την κατάσταση που ζούμε στην Ελλάδα, γενικά, αλλά τις τελευταίες μέρες ακόμη περισσότερο, για να την χαρακτηρίσω, έχω...
χιλιάδες λέξεις μέσα μου που όμως δεν φτάνουνε στα χείλη. Αφήνω σε εσένα το σχολιασμό, μέσα από τη θλίψη και το αδιέξοδο της χώρας, μια χαραμάδα γέλιου.



Σημερινά:

Το ενδεχόμενο διεξαγωγής πρόωρων εκλογών θα εκληφθεί από τους διεθνείς οίκους αξιολόγησης ως πιστωτικό γεγονός, υποστήριξε η κυβερνητική εκπρόσωπος Σοφία Βούλτεψη.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε συγκλονισμένος από την παράσταση του θεατρικού έργου της Μιμής Ντενίση «Σμύρνη μου αγαπημένη» στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», την οποία και παρακολούθησε την Κυριακή το βράδυ.

«Έκλαψα με την καρδιά μου. Έχω και μια ιδιαίτερη ευαισθησία γιατί η μητέρα μου είναι από τη Σμύρνη» τόνισε σε δημοσιογράφο. (Πήγε δύο μέρες μετά τη δήλωσή του ότι αν η Ελλάδα βγει από το ευρώ, λόγω ΣΥΡΙΖΑ, θα είναι σαν τη Μικρασιατική Καταστροφή)...
pitsirikos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: