8.12.14

Κουντουρά: Δεν θα ψηφίσω για ΠτΔ από αυτή τη Βουλή ...




Κατηγορηματική, ότι δεν θα ψηφίσει για Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην παρούσα Βουλή, εμφανίστηκε η βουλευτής των ΑΝΕΛ Έλενα Κουντουρά, λίγα εικοσιτετράωρα μετά τις ...
φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας τόσο στη Βουλή με τον υπουργό Επικρατείας Δημήτρη Σταμάτη, όσο και σε εστιατόριο στο Κολωνάκι με τη Σ. Βούλτεψη και τη Ζέτα Μακρή.
Η κ. Κουντουρά, μιλώντας στον Real, είπε ότι η πολιτική που ασκείται «είναι καταστροφική» και δεν θα δώσει παράταση στην Κυβέρνηση να την συνεχίσει, ενώ απέδωσε τις σχετικές φωτογραφίες στις φιλικές σχέσεις που όπως είπε έχει με πολλούς εντός της ΝΔ λέγοντας «Είμαι θεσμική αν μου τείνει το χέρι ο Πρωθυπουργός θα του το δώσω δεν θα του γυρίσω την πλάτη»,
«Εγώ ποτέ δεν ήμουν δεξιά, δεν ήμουν πολιτικοποιημένη. Είμαι ένας συντηρητικό άνθρωπος, αλλά δεν ήμουν ποτέ δεξιά, δεν υποστήριξα ποτές ακραίες δεξιές θέσεις. Με τον ΣΥΡΙΖΑ θα προτιμούσα να μη συνεργαστούμε. Θα προτιμούσα να μην πάρει αυτοδυναμία. Στο τέλος θα δούμε τη ΝΔ και τον ΣΥΡΙΖΑ να συνεργάζονται. Μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ, αν η Κυβέρνηση συνεχίσει το καταστροφικό της έργο, να βγάλει αυτοδυναμία», ήταν η χαρακτηριστική αναφορά της κ. Κουντουρά.


thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: