3.12.14

Πώς κέρδισα Φεράρι από την Εφορία! ...

Πώς κέρδισα Φεράρι από την Εφορία!  
Είμαι ο πρώτος ο οποίος κέρδισα από την κλήρωση στη λαχειοφόρο για τις αποδείξεις στην εφορία, που είναι το μέτρο που προτείναμε στην τρόικα με το γνωστό e-mail.
Στην πρώτη...
κλήρωση, λοιπόν, που έγινε κέρδισα μια Φεράρι ή Λαμποργκίνι ή Τζάγκουαρ ή Μερσεντές.
Τους ζήτησα, όμως, Πόρσε Καγιέν και δεν είχαν! Ντροπή!
Δεν έχουν, μου απάντησαν, γιατί τις έχουν εντάξει στο πρόγραμμα για τους αστέγους.
- Για τους αστέγους, δηλαδή, έχουμε με ανοιχτή σκεπή αυτοκίνητα. Σεβρολέτ, είπαν.
- Σκεβρολέτ, ρώτησα;
- Σκελετοβρελέτ, μου απάντησαν.

Για να τους διευκολύνω ζήτησα φιατάκι για να μην καίει βενζίνη και μου απάντησαν ότι δεν δίνουν πολυτελή αυτοκίνητα.
- Φιατάκι; Θα πληρώσεις φόρο πολυτελούς διαβίωσης! Ξανασκέψου το!, μου τόνισαν.
- Μα γιατί; ρώτησα.
- Είναι πολυτελής διαβίωση το φιατάκι.
- Πολυτελής διαβίωσης είναι να κοιμάσαι στο φιατάκι; τους ρώτησα απεγνωσμένα.

Ξαφνιάστηκα με τις απαιτήσεις τους. Είχα ακούσει για έναν άλλο υπερτυχερό που του έδωσαν, με τις αποδείξεις, Φεράρι με οδηγό. Και μάλιστα οδηγό τον Xαρδούβελη.
Έτσι και αύριο θα είμαι στην Εφορία για να διαλέξω Φεράρι ή Λαμποργκίνι ή Τζάγκουαρ ή Μερσεντές. Το Πόρσε Καγιέν που ζήτησα δεν βλέπω να το φέρνουν.
Και βέβαια συνεχίζω μανιωδώς να μαζεύω αποδείξεις για να κερδίσω αυτές τις φακές που έχω βάλει στο μάτι.

Λάκης Μπέλλος (efsyn.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια: