28.12.14

Δενδιας: "Όταν έχω 10 μποφόρ μπροστά μου κάνω και δύο και τρεις φορές τον σταυρό μου"...



 Τις δυσκολίες της επιχείρησης βόρεια της Κέρκυρας, στο φλεγόμενο πλοίο υπογράμμισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, μιλώντας στην εκπομπή «Ακραίως» του Τάκη Χατζή στον ΣΚΑΪ.
Ο κ. Δένδιας ανέφερε ότι ...
«η φρεγάτα και η πυραυλάκατος θα είναι εκεί αύριο το πρωί. Έχουν προωθηθεί πέντε ελικόπτερα 2 C-130. Προωθούμε δύο Super Puma, ένα από Λήμνο, ένα από Χίο» και πρόσθεσε ότι η Ιταλία έχει την ευθύνη της επιχείρησης.

Ο υπουργός τόνισε όιτ βρίσκεται σε επικοινωνία με τον κ. Σαμαρά από τις 07:00 ενώ ο αρχηγός ΓΓΕΘΑ μίλησε με τον ιταλό ομόλογό του.

Ο κ. Δένδιας ανέφερε ότι στο σημείο πνέουν άνεμοι εντάσεως 10 μποφόρ, με τα κύματα να φτάνουν τα 3,5 μέτρα.

Ο υπουργός πρόσθεσε ότι 30 άτομα έχουν ήδη μεταφεθεί σε παρεπλέον πλοίο, ενώ υπάρχουν άνθρωποι στη θάλασσα.

«Δεν έχουμε σαφή εικόνα της πυρκαγιάς» είπε.

«Οι αλβανικές αρχές έχουν προθυμοποιηθεί να στείλουν σκάφη. Γίνεται ό,τι μπορεί να γίνει» τόνισε.

Ο κ. Δένδιας επισήμανε ότι ελικόπτερο Σικόρσκι πέταξε πάνω από το σημείο, όμως το χαλάζι το εμπόδισε. «Η κατάσταση του καιρού είναι εξαιρετικά δύσκολη» τόνισε.

«Υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες, αλλά θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν με τη βοήθεια του Θεού. Όταν έχω 10 μποφόρ μπροστά μου κάνω και δύο και τρεις φορές τον σταυρό μου» ανέφερε.
newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: