30.11.14

Ξου...

Ξου, Ξου…

Πως τη λένε, μωρέ

(καλέ, πως τα λες,

καλέ πως τα λες)!…

Αυτή, ναι.

Η...
Σταυρούλα.

Επιτήδειοι
—————

Τι το” θελες κυρία μου

κι” εσύ το facebook,

σ” αυτή την ηλικία,

παντρεμένη γυναίκα;

Δεν ήξερες -δεν ρώταγες-

πως κυκλοφορούν εκεί,

κάτι επιτήδειοι ηλικιωμένοι;

Ημαρτον Κύριε (κι” είσαι

και θεολόγος)!

Σφακιανάκηδες
———————-

Ασε, που ένα μπερδεματάκι

με τις αρχές, το” κανες.

Αλλο ΕΛΑΣ, άλλο ΑΝΕΛ.

«Γίνατε, όλοι Σφακιανάκηδες!»

που λέει και ο Κουτσούκος!…

Η τιμή
———

Εκείνο δε που” πες

στον φίλο μου τον Ακη

(Παυλόπουλο), σπάει τζάμια.

Ακου «δελεαστική τιμή»!

Πως άντεξες καημένη…

3
—-
.

Μπροστά στα τρία

πολλοί θα υπέκυπταν.

Μολονότι, τέτοια εποχή,

ποιός χαραμίζει αυτά
τα δυσεύρετα τρία

(αν τα” χει).

Ναι μεν
———-

Ο κύριος Γιώργος, πάντως

άλλα μας είπε.

Ναί, μίλαγα, μαζί της.

Αλλά, μέχρι εκεί.

Δεν είχε πονηρό σκοπό.

Και, για τα τρία, κουβέντα!

Τάνγκο
———-

Αχ Μαρία (Σνάϊντερ)!

Τι έργο κι” αυτό,
στο Παρίσι.

Μόνο, που αυτός ο Γκίκας.
δεν μοιάζει, ούτε κατά διάνοια

στον Μάρλον.

Αποφεύγει τα βαρέα

και ανθυγιεινά.

Και ιδιαιτέρως τα βούτυρα,

έλαια….

Ανγκελα
————

Αντε μετά να ψήσεις,

τη ψυχρή Γερμανίδα.

Κάνε κι” εσύ καημένε

κάτι, να της εξάψεις
την φαντασία!

Περίμενε
———–

Και θα δεις.

Εχω και” γω κάτι,

στο νου μου.

Αλλά, δεν στο λέω

(επί του παρόντος).

Εχω άλλες προτεραιότητες.

Βέγγος
———-

Σαν πολλά,δεν λέω σήμερα;

«Μπα, σε καλό μου,
τι έχω πάθει;»,

που” λεγε κι” ο Βέγγος

-που” τρεχε ο καημένος

απλήρωτος ολημερίς….,

Μάκης
———-

Α, ξέχασα το Γιακουμάτο

(μέσα στη σύγχυση, που να

τον θυμηθείς!).

«Εσύ τον παίρνεις πίσω;»

ρώτησε τον Οικονομέα.

Προφανώς, εννοούσε τον λόγο του!

Πολλοί, μίλησαν για

χυδαίες λέξεις.

Χυδαίοι άνθρωποι υπάρχουν

(και γνωρίζω πολλούς τέτοιους)

κι” όχι λέξεις -γνωστό
από παλιά.

Τέρμα και τελείωσε.

ΜΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

(eikotologies, Παραπολιτικά)

crimenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: