22.11.14

“Θύμα” της κρίσης, ο Μπίγαλης...

“Θύμα” της κρίσης το σπίτι του Μπίγαλη

«Είμαι κι εγώ χτυπημένος από την κρίση όπως εκατομμύρια Έλληνες» λέει ο γνωστός τραγουδιστής που τολμά ένα νέο ξεκίνημα στην καριέρα του, στην...
εφημερίδα "Espresso".
«Πριν από λίγα χρόνια αναγκάστηκα να πουλήσω το σπίτι μου. Είχα πάρει δάνειο υπό άλλες οικονομικές προϋποθέσεις κι όταν ξέσπασε η κρίση αδυνατούσε πλέον να πληρώνω τις δόσεις. Ευτυχώς, βρήκα να το πουλήσω προτού το πάρει η τράπεζα και πήγα παρακάτω. Είμαι της φιλοσοφίας «όπου μας πάει η ζωή». Μένω πλέον στο πατρικό μου στη Νέα Χαλκηδόνα, φιλοξενούμενος της αδελφής μου. Είμαστε πολύ δεμένοι και περνάμε όμορφα. Υπάρχει αδελφική αλληλεγγύη» εξηγεί.
Ο δημοφιλής συνθέτης  και τραγουδιστής, ύστερα από 30 χρόνια πορείας δοκιμάζει το ρόλο του θεατρικού συγγραφέα και ηθοποιού στην παράσταση «Πέντε» στο Χυτήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: