7.11.14

Σε μεγάλα «ζόρια» οι συνήθως πρώτοι...

Μαζί με την άνοδο της λεγόμενης διαφημιστικής δαπάνης, των εσόδων ουσιαστικά από τα διαφημιστικά μηνύματα, φαίνεται να έρχονται αλλαγές και στη «μάχη» της τηλεθέασης. Κάτι που μπορεί και να οδηγήσει σε...
περαιτέρω αλλαγές καθώς ο τρόπος με τον οποίο θα διαμορφωθεί ο τηλεοπτικός χάρτης από πλευράς ποσοστιαίας επιρροής, θα καθορίσει και τη νέα διανομή της λεγόμενης διαφημιστικής πίτας.

Οι πρώτες καταγραφές της Nielsen Audience Measurement για τον Οκτώβριο που μας πέρασε δείχνουν κατά κύριο λόγο σημαντική πτώση, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι, των δύο τηλεοπτικών σταθμών που συνήθως βρίσκονται στην κορυφή (MEGA και ΑΝΤ1) και άνοδο κυρίως του ALPHA αλλά και του E TV. 

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ALPHA με ποσοστό 16,7% (άνοδος κατά σχεδόν μία ποσοστιαία μονάδα από πέρσι) καπάρωσε τον Οκτώβριο που μας πέρασε τη δεύτερη θέση. Αφησε πίσω του στην τρίτη θέση τον ΑΝΤ1, ο οποίος σημείωσε πτώση από πέρυσι κατά 1,4% φτάνοντας στο 15,9%, ενώ και το MEGA μπορεί να παρέμεινε στην πρώτη θέση με 17%, χάνοντας όμως από τον περσινό Οκτώβριο 3,2 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ η διαφορά από τον δεύτερο ALPHA είναι πλέον οριακή, μόλις 0,3%. Σχεδόν τριπλασιασμό του ποσοστού του (4,5% φέτος από 1,3%) εμφανίζει το E TV, το οποίο βέβαια φέτος έχει κάποιο πρόγραμμα κι ενισχύεται και με γνωστά πρόσωπα. 

Τα υπόλοιπα κανάλια παρουσιάζουν πτώση (STAR, ΣΚΑΪ) με τη ΝΕΡΙΤ να εμφανίζει άνοδο καθώς το Ν ΕΝΑ από 4,6% που είχε τον Οκτώβριο του 2013, τον φετινό έχει φτάσει το 4,6%, αλλά παράλληλα φέτος υπάρχει και το Ν Sports (πέρσι δεν εξέπεμπε) το οποίο έχει πιάσει επίσης ένα ποσοστό 2%...

Ολόκληρο το άρθρο του Σωτήρη Μανιάτη εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: