11.10.14

Νταβρής: Γιατί έλειπα από τη Βουλή...

Νταβρής: Γιατί έλειπα από τη Βουλή 
Ο Ανεξάρτητος Βουλευτής, Γιώργος Νταβρής, μίλησε στον "Real Fm" για τους λόγους που ο ίδιος έλειπε από τη Βουλή, την ώρα της ψηφοφορίας.

«Ήμουν στην...



Κουρσεβέλ της Αχαΐας. Η ψηφοφορία ήταν το απόλυτο επικοινωνιακό τρικ του συστήματος, διότι αν ήταν να ψηφίσουμε και να ήμασταν σοβαροί, μάλλον ο υπουργός Οικονομικών, θα είχε πάρει το αεροπλάνο και θα γύριζε πίσω. Και η κ. Κωνσταντοπούλου. Δεν υπήρχε διακύβευση πτώσης της κυβέρνησης», σχολίασε ο κ. Νταβρής και συνέχισε:

«Εάν ήταν να πέσει η κυβέρνηση, η κ. Κωνσταντοπούλου και ο κ. Σταθάκης θα ήταν εδώ. Εγώ έχω αηδιάσει. Καλούμαι να τοποθετηθώ με ένα όχι, το οποίο είναι ανέξοδο, είναι επικοινωνιακό κι εμένα δεν με ενδιαφέρει να μπω σε ένα επικοινωνιακό παιχνίδι. Πιστεύω ότι δεν υπάρχουν χρόνοι για τη χώρα. Η χώρα χάνεται, υπάρχει σκυλοφάγωμα. Έφυγα ακριβώς για να μπορέσετε να με βγάλετε μέσα από μία ανέξοδη προεδρολογία που γίνεται και θα συνεχίσει να γίνεται. Λες και αν φύγει η μια κυβέρνηση και έρθει μία άλλη, θα λύνονταν τα προβλήματα της χώρας. Εμένα με απασχολεί να παραδώσω στις κόρες μου, Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: