16.10.14

Γράμμα στο Μαξίμου...

maksimou-samaras 

Τι πραγματικά προκαλεί τρόμο στους πολίτες της χώρας...
           
Κύριε Πρωθυπουργέ,

Θα ήθελα με αυτή τη μικρή επιστολή να σας εκφράσω ...
τα αισθήματα τρόμου που αισθάνομαι τους τελευταίους μήνες.

Οχι λόγω του ΕΝΦΙΑ και των άλλων αυξημένων φόρων που καλούμαι να πληρώσω, αν και από το 2009 έχω χάσει το 50% των εισοδημάτων μου.

Δεν αισθάνομαι τρόμο από το ενδεχόμενο να ξεπέσει η χώρα στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ και να μετατραπεί σε Βόρεια Κορέα.

Τρόμο μού προκαλεί το γεγονός ότι σε μια τόσο κρίσιμη καμπή για τη χώρα, για το μέλλον της γενιάς μου και των επόμενων, η χώρα κυβερνάται από ανθρώπους επιπέδου Βούλτεψη, Γεωργιάδη, Βορίδη και λοιπές λαϊκίστικες δυνάμεις που ουρλιάζουν και ανακαλούν επιχειρήματα εποχών αλήστου μνήμης (και τον ίδιο τρόμο, όπως μαθαίνω νιώθουν και ορισμένα στελέχη σας).

Μου προκαλεί τρόμο ότι ζείτε στον κόσμο σας, ότι προσπαθείτε να με πείσετε ότι το πρόβλημα μου, το πρόβλημα της χώρας, είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και όχι ότι 2,6 εκατ. Ελληνες βρίσκονται στο κατώφλι της φτώχειας...
Αρτ.
efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: