6.10.14

Επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών...

aksiologisi-kathigites
Tο υπουργείο Παιδείας εξέδωσε πριν από λίγες μέρες νέα εγκύκλιο σχετικά με την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων για τη φετινή χρονιά, κατά τη διάρκεια της οποίας οι διευθύνσεις των σχολείων θα πρέπει να...
αναρτήσουν σε ηλεκτρονική διεύθυνση του υπουργείου Παιδείας τον προγραμματισμό τους με σκοπό δήθεν «την αντιμετώπιση προβλημάτων και αδυναμιών αλλά και τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου».

Και αυτό σε μια περίοδο όπου ο υπουργός Παιδείας παραδέχεται ότι υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών που δεν πρόκειται να καλυφθούν, ενώ την ίδια στιγμή εκατοντάδες εκπαιδευτικοί μετατρέπονται σε «τιραμόλα – φωτεινούς παντογνώστες», που μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο για να κάνουν μάθημα εκτός του γνωστικού τους αντικειμένου!

Στην εγκύκλιο, μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι κάθε σχολική μονάδα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου πρέπει να θέτει εκπαιδευτικούς στόχους, να προγραμματίζει τις δραστηριότητες του σχολικού έτους και να καταρτίζει ειδικά προγράμματα δράσης, με σκοπό την αντιμετώπιση προβλημάτων.

Ωστόσο, οι περισσότεροι προγραμματισμοί του υπουργείου Παιδείας είναι «στα χαρτιά», καθώς οι φανερές και δημόσιες ή οι αθέατες αντιδράσεις των εκπαιδευτικών διευρύνονται.

Πραγματικά, η νέα εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ δεν αποτελεί παρά ομολογία σημαντικής δυσκολίας να προχωρήσει απρόσκοπτα η επιχείρηση της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων. Το υπουργείο Παιδείας παραδέχεται σιωπηλά ότι χιλιάδες σχολικές μονάδες δεν ανταποκρίθηκαν με συνέπεια στις κατευθύνσεις του για την αξιολόγηση, γι’ αυτό αναγκάζεται να τις καλέσει να «διορθώσουν» τη στάση τους.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την «εξ αποστάσεως επιμόρφωση» των διευθυντών για την ατομική αξιολόγηση. Από τα μέχρι τώρα δημοσιευμένα στοιχεία, είναι πολλές εκατοντάδες οι διευθυντές που αρνήθηκαν να συμμετάσχουν (μόνο στην Αττική το ΙΕΠ ανακοινώνει 1.420 ονόματα διευθυντών Α' βάθμιας και Β' βάθμιας Εκπ/σης να έχουν στείλει mail σε σύνολο 2.070).

Είναι φανερό ότι το ΥΠΑΙΘ διστάζει να χρησιμοποιήσει τον βούρδουλα των απειλών και των ποινών γιατί γνωρίζει ότι ο αριθμός των σχολικών μονάδων που δεν έκαναν την αυτοαξιολόγηση που ζητούσε είναι πολύ μεγάλος. Δεν το διακινδυνεύει ακόμα, από φόβο μήπως ανοίξει τον ασκό του Αιόλου σε μια περίοδο που η πολιτική ηγεσία επιδιώκει προφίλ συναινετικό λόγω της προεκλογικής περιόδου στην οποία βρίσκεται η χώρα!


"Εφημερίδα των Συντακτών"

Δεν υπάρχουν σχόλια: