24.10.14

Πάνω από 30 ετών ένα στα τρία φορτηγά...



Σε σοβαρές καταγγελίες προχώρησε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) για την ασυδοσία που επικρατεί στους ελληνικούς δρόμους σε σχέση με...
τους ελέγχους των βαρέων οχημάτων.
Σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ:
Ο πραγματικός μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων βαρέων οχημάτων υπερβαίνει τα 20 έτη, εκ των οποίων το 26% είναι άνω των 30 ετών.
Εννιά στα 10 βαρέα οχήματα και λεωφορεία που τίθενται σε κυκλοφορία στη χώρα μας είναι ήδη μεταχειρισμένα, ηλικίας πλέον των 10 ετών.
Τα βαρέα οχήματα πρέπει να περνάνε ΚΤΕΟ κάθε χρόνο και στα ΚΤΕΟ οφείλεται να επιβεβαιωθεί τυχόν γήρανση των εξαρτημάτων και άρα επικείμενη αστοχία.
Το υπουργείο Υποδομών από τη θέσπιση των ΚΤΕΟ το 2001, δεν έχει προχωρήσει σε πλήρη έλεγχο των ΚΤΕΟ για να διαπιστωθεί εάν πραγματικά διενεργούνται άρτια οι έλεγχοι των οχημάτων.
Με βάση έρευνα του ΕΜΠ, τα βαρέα φορτηγά συμμετέχουν κατά 4,7 φορές περισσότερο σε ατυχήματα στη χώρα μας.
Ο πράσινος δακτύλιος επιβάλλει την απαγόρευση της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων πρώτης ταξινόμησης στη χώρα μας έως το 1990, αλλά και αυτός ο ελάχιστος περιορισμός δεν αστυνομεύεται.
Τα μικτά κλιμάκια της Τροχαίας παραμένουν αναποτελεσματικά, είτε διενεργούν ελέγχους σε γνωστά σημεία είτε είναι αδύνατο να ελέγξουν τα οχήματα, κυρίως αλλοδαπών συμφερόντων.
 "Ελευθεροτυπία"

Δεν υπάρχουν σχόλια: