3.9.14

Ωχ Παναγία μου και Χριστέ μου...

O αντιπρόεδρος της Βουλής έψαχνε ένα σακάκι για την βουλευτή Μαρία Σόδη O αντιπρόεδρος της Βουλής έψαχνε ένα σακάκι για την βουλευτή Μαρία Σόδη...
Παρασκήνιο από τη χθεσινή ορκωμοσία, της Μαρίας Σόδη, με τον αντιπροέδρο της Βουλής Γιάννη Τραγάκη, τον οποίο πρόδωσαν τα ...
ανοιχτά μικρόφωνα. «Παναγιά μου... Ωχ Παναγία μου και Χριστέ μου» αναφώνησε, σύμφωνα με ΤΑ ΝΕΑ, την ώρα που είδε την κυρία Σόδη να πλησιάζει τον ιερέα προκειμένου να ορκιστεί.

Νωρίτερα, σύμφωνα με την εφημερίδα ο Τραγάκης, βλέποντας προφανώς την Μαρία Σόδη να κυκλοφορεί στη Βουλή με.. βαθυ ντεκολτέ  ό και αντιλαμβανόμενος τα όσα θα ακολουθούσαν είχε προσπαθήσει να την... ντύσει.
 Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν «Τα Νέα», ο αντιπρόεδρος της Βουλής είχε προσεγγίσει διάφορες βουλευτίνες ρωτώντας τες αν τους περίσσευε κανένα σακάκι να δώσουν στην νέα βουλευτή της ΝΔ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: