10.9.14

Ο Πρόεδρος μας μάρανε τώρα...

Οταν ερωτάται ο δήμαρχος Στυλίδας Απ. Γκλέτσος ποιον θα πρότεινε για Πρόεδρο της Δημοκρατίας (τώρα που άρχισαν πολλοί να αυτοπροτάσσονται) δίνει μια οργισμένη απάντηση...
«Ο Πρόεδρος μας μάρανε τώρα...». Και συνεχίζει: «Δεν τους αντέχω όλους αυτούς που συγκυβερνούν, έτσι μου έρχεται να πάρω μερικούς συμπατριώτες του και να χορέψω τον χορό του... Ζαλόγγου, μπας και τους πείσω να φύγουν». Και επειδή στη Στυλίδα δεν υπάρχει Ζάλογγο, ο κ. Γκλέτσος βρήκε μέρος για να... χορέψει.

Πρόκειται για τη θέση Βουρλιά, όπου μάλιστα εκεί γίνεται κάθε χρόνο και το σαρακατσανέικο γλέντι:

«Από εκεί θα πέσω...» έλεγε όλη μέρα την Τρίτη και είχε τον λόγο του: «Ξεκίνησα από το σπίτι μου με 100 ευρώ και το μεσημέρι δεν είχα τίποτα. Εδινα τα χρήματά μου στους φτωχούς που με σταματούσαν και δεν είχαν να φάνε» λέει.

Αλλά στην επανάληψη της ερώτησης για τον όνομα του Προέδρου της Δημοκρατίας ο κ. Γκλέτσος αυτή τη φορά ήταν αποκαλυπτικός: «Αν ήταν στο χέρι μου θα πρότεινα για Πρόεδρο τον Κωνσταντίνο Αγγελόπουλο, μου προκαλεί εξαιρετικό θαυμασμό»...

ΒΗΜΑτοδότης

Δεν υπάρχουν σχόλια: