17.9.14

Ο «Ολυμπιακάρας» γιος του Μίτσελ...

mitseleggoni

Λαλίστατος ήταν ο Μίτσελ μετά την επική νίκη του Ολυμπιακού επί της Ατλέτικο. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξη Τύπου ο Ισπανός γελούσε, αστειευόταν, ενώ έκανε και αποκαλύψεις...

-Ποιος ήταν ο πρώτος που σας τηλεφώνησε από την Ισπανία και του έδωσε συγχαρητήρια;
«Ο μικρός γιος μου γιατί είναι Ολυμπιακάρα! Μετά ο μεγάλος μου γιος γιατί ξέρει τι σημαίνει αυτή η νίκη και τι κάνει τον πατέρα του ευτυχισμένο».
-Σας πήρε κάποιος από την Ρεάλ;
«Δεν έχω τσεκάρει το τηλέφωνό μου, αλλά όλοι οι φίλοι μου θα με πάρουν. Κάποιους θα τους καλέσω, κάποιοι θα με πάρουν γιατί πρέπει να μοιραστούμε τον λογαριασμό του τηλεφώνου».
-Μετά το περσινό ματς με την Μπενφίκα είχατε πει ότι χρωστάτε ένα τραπέζι στον Ρομπέρτο. Σήμερα μήπως χρωστάτε ένα τραπέζι στον Μιλιβόγεβιτς;
«Δεν τρώει ο Μιλιβόγεβιτς (γέλια). Είναι ένας παίκτης που από προχθές λέγαμε ότι θα μας βοηθήσει στο παιχνίδι μας».
Σημειώνεται ότι στο Καραϊσκάκη, εκτός από τη σύζυγο του Μίτσελ, Μερσέντες, βρέθηκε και η κόρη του με των λίγων μηνών εγγονό του.
Μ. Α.

matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: