6.9.14

Πικραμένος από τη Ρεάλ ο Ντι Μαρία κάνει αποκαλύψεις...

Πικραμένος από τη Ρεάλ ο Ντι Μαρία κάνει αποκαλύψεις
Ο Ανχελ Ντι Μαρία σε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό «America & Closs» ήταν ιδιαίτερα επικριτικός με την πρώην του ομάδα Ρεάλ Μαδρίτης, και ειδικά με τον προεδρό της Φιορεντίνο Πέρεθ.

Μάλιστα αποκάλυψε ότι...
πριν από τον τελικό του Μουντιάλ η ισπανική ομάδα του έστειλε ένα γράμμα: «Την ημέρα του τελικού έλαβα στις 11 το πρωί ένα γράμμα από την Ρεάλ Μαδρίτη με το οποίο μου ζητούσε να μην παίξω. Παίζαμε το απόγευμα και προετοιμαζόμουν για να είμαι σε καλή κατάσταση, παρά τον τραυματισμό που είχα περάσει. Μόλις πήρα το γράμμα το έσκισα. Το αν θα έπαιζα ήταν θέμα του προπονητή μου. Εκείνος αποφάσισε. Αλλά εγώ ένιωσα πολύ άσχημα εκείνο το πρωί».

Παράλληλα το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ διέψευσε τους Φλορεντίνο Πέρεθ και Κάρλο Αντσελότι λέγοντας:  «Δεν είπα ποτέ πως θέλω να φύγω. Η ομάδα αποφάσισε να αγοράσει άλλους παίκτες στη θέση μου. Εγώ είχα εξαιρετικές σχέσεις με τους συμπαίκτες μου. Δεν είχα όμως, σχέση με τον Φλορεντίνο Πέρεθ. Όταν υπέγραψα το συμβόλαιό μου δεν ήταν εκεί»!

Τέλος μίλησε και για τον Κριστιάνο Ρονάλντο: «Ο Κριστιάνο ήταν πάντα δίπλα μου. Πάλεψε για να μείνω. Δεν ξέρω πόσο θα μείνει και εκείνος στη Μαδρίτη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: