10.9.14

Τι υποστήριξε στο απολογητικό του υπόμνημα ο Διώτης...

Τι υποστήριξε στο απολογητικό του υπόμνημα ο ΔιώτηςΟ κ. Διώτης, ο οποίος αφέθηκε ελέυθερος νωρίτερα χωρίς περιοριστικούς όρους, αρνήθηκε στην απολογία του ότι διέπραξε το αδίκημα της κακουργηματικής απιστίας σε βάρος του Δημοσίου, καθώς και...
αυτό της υπεξαγωγής εγγράφου.


Αποσπάσματα από το αποληγητικό του υπόμνημα



«Από την πρώτη στιγμή που ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου μου έστειλε εντελώς ατύπως ένα στικάκι με την υποτιθέμενη λίστα Ελλήνων καταθετών στην Γενεύη και με δεδομένο ότι αυτή ήταν προϊόν υποκλοπής από μέρους κάποιου άπιστου και αργυρώνητου υπαλλήλου στη συνέχεια δε και παρέμβασης των μυστικών υπηρεσιών, διατύπωσα την άποψη ότι η λίστα αυτή δεν ήταν αποδεικτικά αξιοποιήσιμη...

Η κατηγορία την οποία αντιμετωπίζω δεν είναι σύννομη γιατί έγκειται ακριβώς στο ότι εγώ παρέλειψα να χρησιμοποιήσω τη "λίστα Λαγκάρντ" πράγμα που θα είχε υποτίθεται κατ΄ ανάγκη ως αποτέλεσμα την είσπραξη σημαντικών ποσών από το ελληνικό δημόσιο. Όμως η λίστα δεν ήταν αξιοποιήσιμη και έλεγχος των εγγράφων της λίστας χωρίς την χρησιμοποίησή της είναι αδιανόητος. Κατά την αναφορά δε αυτή δεν στερείται ασφαλώς σημασίας και το γεγονός ότι ο τότε Υπουργός Οικονομικών  Ευάγγελος Βενιζέλος στον οποίο παρέδωσα το στικάκι με κάποιες ενδεικτικές εκτυπώσεις, διακεκριμένος συνταγματολόγος ο ίδιος, συμφώνησε αμέσως μαζί μου για την ύπαρξη εν προκειμένω αποδεικτικής απαγόρευσης....

Αυτά τα οποία υποτίθεται ότι παρέλειψα μου απαγορεύονταν από το νόμο και το σύνταγμα να πράξω. Έχω πίσω μου μια ευφήμως γνωστή μακρά εισαγγελική πορεία σε θέσεις αιχμής και ιδιαίτερης ευθύνης ( τις οποίες υπηρέτησαν με αυταπάρνηση και με κίνδυνο εμού και των μελών της οικογενείας μου) και έχω μάθει να τηρώ απαρέγκλιτα τους νόμους χωρίς αβαρίες εκπτώσεις και συμβιβασμούς. Εγώ, σημειωτέον, είχα τη βεβαιότητα ότι το στικάκι έφτασε ατύπως στην Ελλάδα, όπως και ατύπως μου δόθηκε από τον Γ. Παπακωνσταντίνου.

Έχοντας λοιπόν εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη κα στους συγκεκριμένους φορείς της πιστεύω ότι αυτού του είδους η αυθαίρετη ενοχοποίησή μου δεν μπορεί να έχει συνέχεια και θα δοθεί τέλος στην παρούσα απίστευτη ταλαιπωρία μου. Το στικάκι που ατύπως έστειλε προσωπικά σε μένα ο κ.Παπακωνσταντίνου ουδέποτε εισήχθη επισήμως στο ΣΔΟΕ, καμία καταστροφή εγγράφου δεν έλαβε χώρα στην υπό κρίση περίπτωση , την επίμαχη λίστα (στικάκι) η οποία ήταν προδήλως προιόν ηλεκτρονικής αναπαραγωγής την αναπαρήγαγα και το αντίτυπό της παρέδωσα στο νέο υπουργό κ.Βενιζέλο. Διέγραψα το άλλο αντίτυπο που είχα  στα χέρια μου μη έχοντας κανένα λόγο να διατηρώ στην κατοχή μου απαγορευμένο και άχρηστο αντικείμενο...»...
enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: