5.9.14

Το ξέσπασμα του Αντώνη Ρέμου...

Το ξέσπασμα του Αντώνη Ρέμου: Εβαλε τα κλάματα όταν τραγούδησε Βαρδή στη συναυλία του [βίντεο]Έκλαψε όταν τραγούδησε Βαρδή στη συναυλία του (ΒΙΝΤΕΟ)...


Συγκινησιακή φορτισμένη ήταν η συναυλία που έδωσαν στη Λευκωσία το βράδυ της Τετάρτης ο Αντώνης Ρέμος και η Αννα Βίσση, καθώς, ο...
θάνατος του Αντώνη Βαρδή την Τρίτη είχε προκαλέσει μεγάλη θλίψη στον καλλιτεχνικό κόσμο.

Ο Αντώνης Ρέμος, όταν κλήθηκε να ερμηνεύσει το τραγούδι «Δύο ψέματα», το οποίο είχε γράψει ο αδικοχαμένος συνθέτης, ξέσπασε σε κλάματα και δεν μπορούσε να αρθρώσει τους στίχους του τραγουδιού.

Το κοινό τον καταχειροκρότησε, ωστόσο, δεν ήταν λίγες οι στιγμές που ο τραγουδιστής απομακρύνθηκε από το μικρόφωνο σε μια προσπάθεια να κρύψει τα δάκρυά του.

Η τρυφερή αφιέρωση της Αννας Βίσση

Από την πλευρά της η Αννα Βίσση, που ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της μαζί με τον Αντώνη Βαρδή, δεν μπορούσε και αυτή να κρύψει τη συγκίνησή της και του αφιέρωσε το κομμάτι «Σ” αγαπώ» του Σταύρου Κουγιουμτζή, το οποίο ερμήνευε ο εκλιπών συνθέτης στις ημέρες των μπουάτ.

«Δεν θα τον ξεχάσω ποτέ! Μου έδινε κουράγιο ενώ εγώ ήμουν πιτσιρίκα. Όταν έπεφταν τα φτερά μου, αυτός μου τα άνοιγε, ήταν από τους καλούς φίλους! Γεμάτος χιούμορ, αισιοδοξία για την ζωή… Ήταν τόσο καλό μουσικός και φρόντιζα πάντα να τον κοιτάω. Μου είπε μια φορά «πρόσεξε την τονικότητά σου, νομίζω πρέπει να κόψεις το τσιγάρο». Και το έκοψα! Θα του αφιερώσω ένα τραγουδάκι που λέγαμε τότε, τυχαίνει να είναι και το πρώτο που ηχογράφησα σε δίσκο», ήταν τα τρυφερά λόγια της Ελληνίδας σταρ για τον Αντώνη Βαρδή.




iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: